کد خبر 1577537
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵

به گزارش مشرق،امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در توئیتی نوشت:

تکرار وتوی پیش‌نویس قطعنامه آتش‌بس فوری در غزه توسط دولت آمریکا را باید «فاجعه دیپلماسی قرن» نامید.

این وتوی مکرر به روشنی مسئولیت بین‌المللی تداوم نسل‌کشی رژیم جعلی اسراییل در غزه و جنایات جنگی در کرانه باختری فلسطین را متوجه کاخ سفید می‌کند.

جهان باید آمریکا را پاسخگو کند.

امیرعبداللهیان: جهان باید آمریکا را پاسخگو کند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • ایرانی عصبانی AU ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    2 0
    من فکر میکنم ابتدا دولت ایران باید عبداللاهیان را پاسخگو کند. این جناب بدون فکر و مذاکره با افرادی در دولت که شغلشان دفاع از مملکت و اخطار دادن به متاجاوزین به منابع و منافع کشور است در چندماه اخیر انقدر خط قرمز و اخطار و تحدید به عکس‌العمل کشیده و پخش کرده که برای ناشناسان نظام در خارج این ابهام را بوجود اورده که گویا این خبرها از طرف شخصیتی در دفاع کشور پخش شده است. و با رد شدن از خط قرمزها و اخطارها جهانین و دشمنان فهمیده اند که در حال حاضر کشور وجه و اعتبار خود را بدست چوپان دروغگو عبداللاهیان داده است و همانطور که نتیجه داستان است کسی برای او تره ای خرد نمیکند تا انکه کشور ضربه میخورد.
    • US ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
      0 0
      از روز اول گفته شد که وی در قد و قواره وزیر خارجه شدن نیست! وی را به لج روحانی و ظریف به این پست منصوب کردند! آن از توهین لاوروف به وی و این همه خط و نشان کشیدن به اسرائیل که توخالی بودنش با عث تمسخر و گستاخی اسرائیل شد و ...متأسفانه انتصابات در ايران براساس تخصص و شایستگی و تجربه نیست بر اساس لجاجت و عقده گشایی نسبت به حزب قبلی حاکم هست
    • IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
      0 3
      همانطور که که زبان لکنت میگیره به دلایلی ، دستت لکنت گرفته و نمیتونه نام خانوادگی وزیر محترم خارجه رو بنویسه... البته فکر نکنم درمانی برات باشه چون از حد سوزش و فشار رد شدی و سوختی ... پس بمیر از حسادت سرافرازی ایران قدرتمند و نابودی فاجعه وار اربابانت .!
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    0 0
    مرگ بر آمریکای جنایت کار
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    3 0
    درکشورهای کفر(کوچکترین رانت,فساد،پارتی بازی،امتیاز،سواستفاده،خیانت،چپاوول،جاسوسی...حتی اشتغال وبهره برداری وامتیازگرفتن ازمقام مسئولین)توسط(همسریافرزندان وفامیل...)غیرقانونی است وسریعا(تمام سیستم رسانه ای،اطلاعاتی,قضایی وامنیتی..)پاسخگوو محاصره اش میکنند،چه برسد به دوست واشنا ...!؟درکشوراسلامی ما راست راست توچشم مردم ورسانه ها...نگاه میکنند ودروغ میگویند
    • IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
      0 2
      زرشک ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس