کد خبر 1577306
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
یک گام تا صعود تاریخی تنیس روی میز به المپیک 

تیم ملی تنیس روی میز مردان کشورمان با پیروزی مقابل سنگاپور به جمع ۱۶ تیم برتر دنیا صعود کرد و حریف آلمان در مرحله یک هشتم پایانی شد.

به گزارش مشرق، امروز (چهارشنبه) و در نخستین روز از مرحله حذفی مسابقات تنیس روی میز تیمی قهرمانی جهان در بوسان کره‌جنوبی، تیم ملی مردان ایران به مصاف سنگاپور رفت و با ارائه یک بازی خیره کننده توانست مقتدرانه ۳ بر صفر سنگاپور را شکست دهد و به جمع ۱۶ تیم برتر دنیا صعود کند.

در نخستین بازی نیما عالمیان با نتیجه ۳ بر یک از سد پانگ کویین گذشت، در دومین بازی نوشاد عالمیان نفر ۵۱ رتبه‌بندی دنیا توانست ۳ بر صفر کوییک ایزاک نفر ۵۵ رتبه‌بندی دنیا را از پیش رو بردارد و در سومین مسابقه تیمی امیرحسین هدایی در مصاف با چو ژو یو کلارنس با حساب ۳ بر صفر به برتری رسید تا در مجموع ایران با نتیجه ۳ بر صفر پیروز این دیدار شود و یک گام به المپیک نزدیک‌تر شود.

مردان تنیس روی میز ایران برای اولین صعود در تاریخ و کسب سهمیه تیمی المپیک پاریس به مصاف تیم پرافتخار آلمان خواهند رفت و در صورت پیروزی ضمن صعود به جمع ۸ تیم برتر دنیا سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب خواهند کرد.

تیم ملی تنیس روی میز مردان کشورمان با ترکیب نیما عالمیان، نوشاد عالمیان، امیرحسین هدایی، محمد موسوی و متین حیدری و با هدایت جمیل لطف‌الله نسبی در مسابقات تیمی قهرمانی جهان حاضر است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس