کد خبر 1577096
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
افشاردوست

عضو کمیته فنی فدراسیون والیبال، گفت: هر ۲ گزینه نهایی هدایت تیم ملی مورد تایید کمیته فنی قرار گرفتند و قرار بر این شد سرپرست فدراسیون والیبال مذاکرات نهایی را با آنها انجام دهد.

به گزارش مشرق، محمود افشاردوست در خصوص جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال که روز گذشته و در خصوص انتخاب سرمربی آینده تیم ملی والیبال برگزار شد، اظهار داشت: کمیته فنی، ۵ گزینه فدراسیون والیبال را مورد بررسی قرار داد و پس از بررسی‌های که در این کمیته انجام شد، ۳ گزینه کنار گذاشته شدند و قرار بر این شد که فدراسیون والیبال با لحاظ کردن اولویت با ۲ مربی مذاکره کند.

وی درباره اینکه آیا این ۲ مربی مورد تایید کمیته فنی است؟ گفت: بله؛ هر ۲ مربی مورد تایید کمیته فنی قرار گرفتند و قرار بر این شد سرپرست فدراسیون والیبال مذاکرات نهایی را با آنها انجام دهد و در نهایت با یکی از آنها قرارداد امضا شود.

عضو کمیته فنی فدراسیون والیبال درباره اینکه چه زمانی سرمربی تیم ملی معرفی خواهد شد، عنوان کرد: چون بخشی از مذاکرات انجام شده، فکر می‌کنم به زودی این کار انجام شود. حتی شب گذشته به مرادی پیامک دادم تا این کار هر چه زودتر انجام شود.

بیشتر بخوانید:

سرمربیان ۴ تیم ملی والیبال تایید شدند، غیر از بزرگسالان!

افشاردوست در پاسخ به این سئوال که آینده تیم ملی را با مربی جدید چگونه ارزیابی می‌کند، عنوان کرد: امیدوارم تیم ملی روند مثبتی داشته باشد. از سه ماه قبل که مربیان مطرحی معرفی شدند و در نهایت به این دو مربی رسیدیم هدف‌مان ایجاد شرایط خوب برای تیم ملی است. رشد تیم ملی فقط به سرمربی مربوط نمی شود و به عوامل زیادی مثل آمادگی بازیکنان و عدم مصدومیت آنها، حضور به موقع لژیونرها و بازی‌های خوب تدارکاتی بستگی دارد.

وی در مورد اینکه چرا کمیته فنی به دنبال انتخاب مربی ایرانی نبود، توضیح داد: بستگی به شرایط، نظر افراد تغییر می‌کند. خودم همیشه حامی مربی ایرانی بودم اما اگر با سرمربیگری سعید معروف مخالفت کردم به این دلیل بود که او در این مقطع نباید درگیر چنین چالش بزرگی می‌شد؛ چون باید از او مراقبت کنیم. البته در شرایط فعلی انتخاب هر مربی، ریسک بزرگی است.

عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال در مورد حواشی لیگ برتر،‌ اظهار داشت: نمی‌دانم چه بر سر والیبال آمده و چرا بازیکنان و مربیان چنین رفتارهایی از خودشان نشان می‌دهند. والیبال، رشته‌ دانشگاهی است. باشگاه‌ها باید به مسائل فرهنگی توجه کنند. بازیکنان و مربیان هم باید رفتار حرفه‌ای از خود نشان دهند. فدراسیون والیبال باید برخورد جدی با این مسائل کند.

افشاردوست در پایان درباره نقش بوقچی‌ها در حواشی لیگ برتر والیبال، تصریح کرد: هر اتفاقی که روی سکوها رخ می‌دهد باشگاه‌ها مسئول آن خواهند بود؛ چون لیدرها با باشگاه‌ها هماهنگ هستند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس