کد خبر 1577058
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
کارت سوخت آزاد اضطراری در همه جایگاه‌ها موجود است

مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از کارت سوخت‌های ایرانی رونمایی کرد و گفت: در دو سال اخیر با شرکت‌های دانش بنیان ۷۰ میلیون یورو قرارداد به امضا رسیده است.

به گزارش مشرق، جلیل سالاری در آیین رونمایی و انتقاد تفاهم‌نامه کارت‌های ساخت ایرانی (داخلی) سامانه هوشمند سوخت، اظهار کرد: سیاست‌های حاکمان سلطه این است جلوی پیشرفت کشورها را بگیرند و از تحریم به عنوان ابزار آن استفاده می‌کند.

وی افزود: توانستیم از فرصت تحریم استفاده کنیم و با شرکت‌های دانش بنیان قرارداد ببندیم و از تحریم‌ها عبور کنیم.

معاون وزیر نفت گفت: برای نخستین بار است که در شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران که با شرکت‌های دانش‌بنیان ۷۰ میلیون یورو قرارداد امضا شده که در زمینه کاتالیست‌ها و کیفی سازی نفت کوره از جمله فعالیت‌های انجام شده است.

سالاری اضافه کرد: میزان صادرات خدمات فنی مهندسی بخش صنعت پالایشی در حوزه برون‌مرزی به میزان ۵۰ میلیون یورو رسید و برای افزایش سهم دانش بنیان‌ها باید به سمت مانع‌زدایی راه آن‌ها حرکت کنیم و یکی از برنامه‌های ما این است که همه شرکت‌های دانش بنیان را زیر یک چتر قرار دهیم.

وی ادامه داد: زنجیره کالایی صنعت پالایشی دارای ارزش افزوده بوده و شناسایی نیز شده است. برای تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان قصد داریم در قالب مشارکت، مجموعه‌های مورد نیاز تجهیزات را دخیل کنیم و به این وسیله یک برند کالایی در کشور شکل دهیم.

مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی گفت: در مسیر اقتصاد دانش بنیان در حال حرکت هستیم و ۷۰ الی ۸۰ درصد کالاهای صنعت پالایشی را در داخل کشور تولید می‌کنیم، اما در زنجیره محصولات دارای معایبی هستیم که درصدد هستیم این معایب را به حداقل برسانیم.

بر اساس این گزارش، در این آیین کارت سوخت‌های ایرانی رونمایی شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    1 4
    بک دهم این پول رو به مردم می‌دادید خیلی بهتر از شرکت های دانش بنیان در زمینه صرفه‌جویی و مدیریت منابع کار میکردن،
  • DE ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    4 4
    کارت سوخت هوشمند ایرانی شد// خیلی باحاله پسر همسایه ما رفته بود با کارت هوشمند باباش بنزین بزنه داخل باک خودروی دوستش .میگفت کارت را زدم داخل کارتخوان پمپ بنزین , روی دیسپلی یهو نوشت : خجالت بکش از بابات اجازه گرفتی کارتش را برداشتی ؟؟؟ میگفت ما سریعا در رفتیم. یه دفتر صد برگ برداشته هر روز داره با مداد رنگی خجالت میکشه.
  • DE ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    6 1
    با شرکت های داخلی، به یورو قرارداد بستید!!! قطعا آقازاده بودن
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    0 0
    کارت سوخت برای همینه در بعضی جایگاه کار نمیکنه کاغذ یا پول میزارن زیر کارت اگه شانس بیاریم میزنه
    • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
      1 0
      دستگاه تولیدش چینی است عینه خودرو و لوازم فقط رانت خوارها با تغییر اسم پول به جیب میزنند تنها چیز ایرانی این مملکت فرش است
    • ایرانی IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
      0 0
      پرفسور ایران علاوه بر فرش متاسفانه خودتحقیرهایی مثل تو هم تولید میکند که از نسل رزم آرا هستند و بی عرضگی و ناتوانی خودشونو به کل ملت ایران تعمیم میدن هرچند میدونم همانطور که رزم آرا عرضه ساخت لولهنگ(آفتابه گِلی) رو هم نداشت تو هم عرضه تولید همون فرش رو هم داشته باشی یا بیکار و علاف و مفت خوری یا دلال و مکنده خون مردم.
  • کبابسرای فرشاد IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    0 0
    بنزین یورو هم بیارین🤲🤲🤲
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    2 0
    ان بنده خداهایی که در دوره احمدی نژاد کارت را تولید می کردند و جناب روحانی و وزرایش فراریشان دادن الان کجا هستند؟
    • تک تیرانداز DE ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
      0 0
      شما راست می گی. خیلی از این اقدامات زمان احمدی نژاد به نتیجه رسید و محصولش بیرون هم اومد. قطعا خودشون خارجن ولی یک سری اقازاده کارهاشون رو به اسم خودشون زدن و روش وام گرفتن. برای همینه مردم نمیان پای صندوق.
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    0 0
    شرکت های دانش بنیان=جوک= شرکتهای متعلق به عاقازاده های اصولگرا که از چین کالا و فناوری وارد میکنن
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    0 0
    خسته نباشین!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس