جنگ غزه پایان می یابد؟

در شرایطی که تل آویو آماده عملیات نظامی به رفح، محل اسکان ده‌ها هزار آواره فلسطینی می‌شود، رهبران یک فرقه مسیحی قدیمی در آمریکا خواستار قطع کمک مالی آمریکا به اسراییل در جنایت علیه غزه شدند.

به گزارش مشرق، رهبران کلیسای اسقفی متدیست آفریقا، یکی از قدیمی‌ترین و برجسته‌ترین فرقه‌های مسیحی سیاه‌پوست در این کشور، این هفته از کاخ سفید خواستند تا به کمک‌های مالی خود به رژیم اسراییل پایان دهد.

این بیانیه توسط شورای اسقفان کلیسا، شعبه اجرایی آن، صادر شد و توسط چهار اسقف ارشد، از جمله رییس شورا، اسقف استافورد جی ان ویکر، امضا شد.

خبرگزاری سما فلسطین به نقل از روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد که شورای کلیسای اسقفی متدیست آفریقا با امضای طوماری متشکل از چهار تن از اعضای ارشد کلیسای اسقفی از جمله استافورد ویکر، رهبر این فرقه مسیحی خواستار پایان دادن کاخ سفید به کمک مالی به رژیم اسراییل و توقف جنگ در غزه شدند.

در بیانیه رهبران کلیسای اسقفی آمریکا آمده است: «اسراییل غیرنظامیان فلسطینی را در رفح به وحشت انداخته، آنان را از غذا، سرپناه و خدمات درمانی محروم کرده و در پی کشتار آنان است و واشنگتن با حمایت تسلیحاتی از اسراییل در کشتار فلسطینیان شریک است.»

گفتنی است که فرقه مسیحی کلیسای اسقفی متدیست در آمریکا در حدود ۳ میلیون پیرو در جهان دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    0 0
    پس این پاپ چرا منفعلانه عمل میکنه؟مثل اینکه راضی به هولوکاسته
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    1 0
    قطع نکنه، کمک کنه بیان خونه هاشون و اروپا و آمریکا... رساندن اسلحه را قطع کنه
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    0 0
    باید مسیح علی نزاد را روانشناسی کنید دقیق و ببینید با توحه به روانشناسیش چطور میشه منفعلش کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس