بابک نگاهداری

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در فهرست شورای ائتلاف نیروی‌های انقلاب قرار نگیرم، اصراری برای حضور در انتخابات نخواهم داشت.

به گزارش مشرق، بابک نگاهداری روز دوشنبه (۳۰ بهمن ماه) در دومین روز نمایشگاه رسانه‌های ایراندر گفتگو با ایرنا درباره اینکه گفته می‌شود رایزنی‌هایی با شورای ائتلاف برای قرار گرفتن در فهرست انتخاباتی تهران انجام داده است، گفت: تاکنون برای هیچ مسوولیتی خود را نامزد نکردم چرا که طبق آموزه‌های دینی اگر خود را برای مسوولیتی نامزد کنید، روز حساب به میزان آن مسوولیت باید پاسخگو باشید. اما اگر دیگران از تو بخواهند تصدی مسوولیتی را بر عهده بگیرید، به میزان ظرفیت وجودی خود پاسخگو خواهید بود و تلاش کردم این موضوع را رعایت کنم.

رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی افزود: در این شرایط جمعی از دوستان تشخیص دادند که با توجه به تجربه‌ای که در مرکز پژوهش‌های مجلس دارم با حضور در مجلس شورای اسلامی می‌توانم در حل مسائل کشور بیشتر اثرگذار شوم.

نگاهداری ادامه داد: در این خصوص از من خواسته شد که برای انتخابات ثبت نام کنم ولی تاکنون حتی با یک نفر درباره اینکه در فهرست نفرات مورد نظر یک جناح سیاسی قرار بگیرم، صحبت نکردم. چرا که طبق همان آموزه عنوان شده اگر شورای ائتلاف تشخیص دهد که حضورم در مجلس دوازدهم موثر است، آن را خواهم پذیرفت. اما اگر تشخیص دهند این حضور موثر و مفید نیست، هیچ اعتراضی به آن نخواهم داشت.

وی درباره اینکه آیا درصورت قرار نگرفتن در فهرست انتخاباتی، به صورت مستقل وارد عرصه نمایندگی خواهد شد، گفت: تمایل ندارم به صورت مستقل وارد عرصه نمایندگی شوم. چرا که فعالیت مجلس کار گروهی است و اینکه یک نماینده گمان کند به صورت مستقل می‌تواند مشکلات کشور را حل کند، تصور اشتباهی است.

رییس مرکز پژوهش های مجلس تاکید کرد: ذات کار مجلس گروهی است و اگر تیمی منسجم بتواند رای کافی مردم برای حضور در مجلس را کسب کند، این شرایط تحول زا خواهد بود. ولی فعالیت مستقل یک نماینده، تاثیرگذاری بسیار کمی در بهبود شرایط کشور ایفا خواهد کرد. برهمین اساس اگر در فهرست شورای ائتلاف قرار نگیرم، اصراری برای حضور در انتخابات مجلس نخواهم داشت.

بیست‌و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران روز گذشته - ۲۹ بهمن ماه - طی آیینی رسمی با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان فرهنگی و اهالی رسانه کشور آغاز به کار کرد. رویدادی که پس از ۶ سال وقفه اهالی رسانه را از سراسر کشور دور هم جمع کرده است.

نمایشگاه رسانه‌های ایران با برگزاری ۸۰ نشست به مدت ۴ روز تا دوم اسفند از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۸:۳۰ دایر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ببو گلابی IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    0 0
    خدا وکیلی اون یه پزشک خیلی معمولیه(اینکه چطوری رئیس مرکز پژوهش های مجلس شده بماند) حتی اگر پروفسور سمیعی هم بود باز برای کارهای مجلس کوچک به نظر میاد مدعای آن هم هر سال دریغ از پارسال
  • US ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    0 0
    من رای نخواهم داد
  • NL ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    17 2
    رای بی رای .
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    1 0
    چرادراین شرایط حساس ناامنی،جنگ وانواع کمبودها ومشکلات...بایداینقدرالتماس واجبارکنیم برای مشارکت احزاب مخالف معلوم الحال و...!؟
  • ح.خ IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    1 0
    حالا کی اصرار داره شما بیای بزرگوار؟ همان دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی و مرکز پژوهشهای مجلس برای ادای تکلیف جناب عالی کفایت نکرد و نمی کند؟
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    0 0
    مدیریت نگاهداری بر مرکز پژوهشها یک افتضاح کامل از تبعیض و فساد است. حتی پارکینگ و ناهار را نمی تواند مدیریت کند. پارکینگ مرکز پژوهشها شده پارکینگ شخصی نور چشمی ها برای پارک ماشین های صفر کیلومتر تا بعدا که گران شد بفروشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس