به گزارش مشرق،کانال تلگرامی حقایق آمریکا با انتشار مطلبی به موضوع تامین اجتماعی آمریکا در آمریکا و اینکه تامین اجتماعی در آمریکا چگونه کار می کند پرداخته است:

از سال 2010 تاکنون، دخل و خرج سازمان تامین اجتماعی آمریکا، منفی بوده است؛ یعنی این سازمان به اندازه‌ی هزینه‌های خود، درآمد مالیاتی کسب نمی‌کند و در صورت مرتفع نشدن این مشکل ممکن است در سال های آینده حقوق و مزایای بازنشستگان آمریکایی تا 50 درصد کاهش یابد.

این امر هم اکنون یکی از چالش های اصلی پیش روی نظام تامین اجتماعی آمریکاست.

در این ویدئو فرایند تامین درآمد سیستم تامین اجتماعی و مسئله بحران تامین منابع مالی مورد نیاز تامین اجتماعی و حقوق بازنشستگان در آمریکا شرح داده شده است.

چند درصد از مردم آمریکا تحت پوشش انواع بیمه هستند؟

85درصد از افراد بین 18 تا 64 سال که در نظرسنجی Statista's Consumer Insights در ایالات متحده مورد بررسی قرار گرفتند، گفته اند که دارای بیمه درمانی هستند که این رقم کمتر از کشورهای آلمان (97%) و فرانسه (92%) است.

نگاهی به بحران تامین منابع مالی برای حقوق  بازنشستگان در آمریکا+ فیلم

یک نظرسنجی دیگر توسط مقامات بهداشت و درمان آمریکا، تعداد افراد فاقد بیمه را نزدیک به 8% تخمین زده است. این اختلاف به این دلیل است که نظرسنجی Statista فقط پاسخ دهندگان تا سن 64 سال را شامل میشود و در آمریکا جوانان به نسبت مسن تر ها کمتر از بیمه درمانی برخوردار هستند.

54% آمریکایی‌ها دارای بیمه خودرو هستند و بیش از یک سوم از پاسخ دهندگان از بیمه عمر یا بیمه خانه استفاده می کنندکه بیمه خانه یک پوشش مهم بیمه ای در مناطقی است که احتمال وقوع بلایای طبیعی وجود دارد

حدود یک چهارم از پاسخ دهندگان، بیمه های مسئولیت فردی، حوادث و اموال شخصی را اتخاذ کرده اند و #بیمه هزینه های حقوقی کمترین محبوبیت را بین آمریکایی ها دارد و تنها 10 درصد پاسخدهنگان گفته اند که از آن استفاده می کنند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    0 8
    ایران که گل و بلبله!.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس