کد خبر 1576392
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

رژیم صهیونیستی صبح امروز حمله‌های توپخانه‌ای به برخی مناطق جنوب لبنان انجام داد.

به گزارش مشرق، خبرگزاری رسمی لبنان اعلام کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی دو حمله موشکی به منزلی در منطقه یارون انجام داده است که خسارت های انسانی به بار نیاورده است. صهیونیست‌ها همچنین منطقه بیت لیف را نیز هدف حمله موشکی قرار داده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که در حملات توپخانه‌ای خود اهدافی را در منطقه علما الشعب و الظاهرة واقع در جنوب لبنان هدف قرار داده است. ارتش اسرائیل مدعی شده که این اهداف زیرساخت‌های وابسته به حزب الله لبنان بوده است.

حزب‌الله لبنان دیشب با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که یکی دیگر از موضع‌های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است.

رسانه جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۴۰ عصر امروز شنبه هفدهم فوریه ۲۰۲۴ موضع رامیا را با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و به صورت مستقیم آن را مورد اصابت قرار دادند.

از سوی دیگر خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به اطراف شهرک‌های «کفرکلا»، «العدیسه» و «الخیام» خبر داد.

کمی پیش‌تر نیز حزب الله لبنان از هدف قرار دادن مرکز رویسات العلم در مزارع اشغالی شبعا با سلاح موشکی و تجهیزات جاسوسی موجود در موضع برکه ریشا با تسلیحات مناسب خبر داد. همچنین حزب الله در بیانیه دیگری اعلام کرد که مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در السماقه هدف قرار داده است. همچنین مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای از هدف قراردادن مرکز نظامی الضهیره خبر داد. پیش از آن نیز حزب الله پادگان برانیت را هدف قرار داده بود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس