توقف خانگی سیتی مقابل چلسی به سود لیورپول

تیم فوتبال منچسترسیتی در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با تساوی یک بر یک مقابل چلسی متوقف شد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و چلسی از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۱ در ورزشگاه اتحاد با قضاوت اندی مدلی برگزار شد که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

شاگردان پپ گواردیولا در سال ۲۰۲۴ در مسیر پیروزی‌های متوالی قرار داشته و تا قبل از این دیدار، ۱۱ دیدار قبلی خود را با برتری پشت سر گذاشته بودند. در مقابل چلسی با هدایت مائوریسیو پوچتینو پس از آشفتگی‌های بی‌پایان نیم فصل اول، طی هفته‌های اخیر کمی رنگ آرامش را دیده بودند و انگیزه بالایی داشتند. دیدار رفت دو تیم با تساوی ۴ بر ۴ به پایان رسیده بود.

توقف خانگی سیتی مقابل چلسی به سود لیورپول

چلسی سرانجام در دقیقه ۴۲ مزد بازی شجاعانه‌ای که به نمایش گذاشته بود را گرفت. پاس در عرض نیکولاس جکسون در محوطه جریمه به رحیم استرلینگ رسید و این بازیکن بعد از عبور از واکر به زیبایی با ضربه‌ای دقیق توپ را به تور دروازه ادرسون رساند تا تیم میهمان بتواند گل اول را به ثمر برساند.

سرانجام فشار حملات تیم میزبان در دقیقه ۸۳ جواب داد و بازهم رودری فرشته نجات گواردیولا شد. ضربه این بازیکن بعد از برخورد به چالوبا قفل دروازه پتروویچ را باز کرد تا همه چیز به تساوی کشیده شود. این نتیجه بیشتر از هر تیمی به نفع تیم‌های لیورپول و آرسنال شد که با سیتیزن‌ها در کورس قهرمانی قرار دارند.

با این نتیجه منچسترسیتی ۵۳ امتیازی شد و با اختلاف ۴ امتیازی نسبت به لیورپول صدرنشین در رتبه سوم قرار گرفت. در مقابل چلسی با ۳۵ امتیاز در رتبه دهم ایستاد.

ترکیب ابتدایی تیم منچسترسیتی:

ادرسون، واکر، دیاز، آکه، آکانجی، رودری، فودن، آلوارز، دی بروین، دوکو و هالند.

سرمربی: پپ گواردیولا

ترکیب ابتدایی چلسی:

پتروویچ، گوستو، دیساسی، کولویل، چیلول، کایسدو، فرناندز، پالمر، گلگر، استرلینگ و جکسون

سرمربی: مائوریسیو پوچتینو

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس