کد خبر 1576021
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کانال مطالعات جنگ هیبریدی مطلبی با عنوان بایدن یا ترامپ،آمریکا چالش اساسی قرن منتشر کرد:

رئیس جمهور روسیه در مصاحبه ای با پاول زاروبین در ۱۴ فوریه اظهار داشت که در مقایسه با دونالد ترامپ، رئیس جمهور بایدن به دلیل قابل پیش بینی بودن، نسبت به روسیه بسیارمطلوب تر است.

این بیانیه طوفانی از واکنش ها را در سراسر ایالات متحده برانگیخته است. تحلیلگران و سیاستمداران متعددی به طور یکسان در تفسیر خود از سخنان پوتین اختلاف نظر فراوان دارند.

برخی آن را به‌عنوان اتهامی محکوم‌کننده به غیرقابل‌پیش‌بینی بودن ترامپ در صحنه جهانی می‌دانند، در حالی که برخی دیگر آن را اقدامی استراتژیک از سوی پوتین برای تأثیرگذاری بر ادراک جمعی آمریکایی‌ها از رهبری خود تلقی کرده اند. منتقدان دولت بایدن استدلال می‌کنند ،ترجیح پوتین نشان‌دهنده ضعف و تسلیم شدن بایدن است و خواستار موضع سخت‌تر علیه روسیه هستند.در مقابل، حامیان دولت کنونی به تعهد بایدن به دیپلماسی و چندجانبه گرایی به عنوان نقاط قوت در جهت یابی روابط پیچیده بین المللی در قرن جدید اشاره دارند.

حال در میان تمامی این بحث ها، یک مسئله کاملاً روشن است: اظهارات پوتین بحث ها را در مورد نقش مخرب آمریکا در سیاست جهانی و عدم تمایل این کشور به عادی سازی روابط با روسیه تشدید کرده است.

در مورد شخص پوتین، او مطمئناً می داند که آمریکا اکنون بزرگترین چالش قرن جدید است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    0 0
    تحلیلگر نداریم بدبختانه ، اظهارات پوتین در این باره کاملاً به ضرر بایدن و بنفع ترامپ بود ! پوتین با این حرف ها اتهامسر و سرّ داشتن ترامپ با روسیه رو کاملاً زیر سوال برد ! بخاطر همین بود که ترامپ بعد از این حرف به وجد اومده بود !
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    0 0
    پوتین با این اظهار نظر عملا برای ترامپ تبلیغ کرده
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    0 0
    تاریخ انقضاء بایدن به اتمام رسیده. و چه فرصتی از این بهتر که ننگ و عار نسل کشی فلسطین ؛ به نام یک کالای تاریخ گذشته تمام شود. و الان آخرین نقشی که بایدن باید بازی کند اینکه با دست بمباران رفح را پس بزند و با پا پیش بکشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس