کد خبر 1575685
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
سقوط سنگ در محور کندوان حادثه آفرید

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت: سقوط سنگ بر روی خودروی سواری در جاده کندوان یک مصدوم داشت.

به گزارش مشرق، مهدی صفایی فزود : این حادثه حوالی ساعت ۱۱ امروز در محدوده هزارچم رخ داد که بر اثر سقوط سنگ از بالادست به روی خودروی سواری، از مجموع سرنشینان این خودرو یک نفر به شدت مصدوم و برای مداوا از سوی امدادگران به مراکز درمانی شهرستان چالوس انتقال داده شد.

وی بیان داشت: سقوط سنگ خسارت زیادی هم به خودرو وارد کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس با اشاره به بارندگی، ریزش برف خفیف و مه آلود بودن مسیر به کاربران جاده ای توصیه کرد افزون بر به همراه داشتن تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ، سوخت کافی، اطمینان از سلامت خودرو و رعایت حدفاصله با خودروی جلویی از هر گونه توقف در حاشیه محور بویژه نقاط صخره ای دوری کنند.

هواشناسی مازندران طی ۲۴ ساعت گذشته در گزارشی به رسانه ها هشدار داد که به علت نفوذ سامانه سرد بارشی همراه با برف و کولاک در ارتفاعات و بارندگی در نقاط جلگه ای و ساحلی، احتمال وقوع سیل در مازندران محتمل است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هم روز گذشته اظهار کرد : باتوجه به گرمای یک هفته ای در مازندران، احتمال ذوب شدن برف ها و سقوط سنگ از ارتفاعات به روی خودروها در گذرگاه کندوان وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • Gghhh IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    2 0
    چرا تمام این سالها پول کشور پول مردم به سمت کسانی سرازیر شده که به هیچ درد کشور و مردم نخورده اند
  • Gghhh IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    2 0
    چرا تمام این سالها پول کشور پول مردم به سمت کسانی سرازیر شده که به هیچ درد کشور و مردم نخورده اند هیچ مشکلی از مشکلات کشور و مردم را حل نکرده اند !!! هیچ گره ای از مشکلات را باز نکرده اند و فقط به طرق مختلف بیت المال و حق مردم را بالا کشیده اند و دنبال خوشگذرانی و زن بارگی و عشق و حال خودشان بوده اند ؟؟!!! به جای اینکه پول و سرمایه ی کشور و بیت المال به سمت کسانی سرازیر بشود که باعث پیشرفت کشور و مردم بشوند و گره ای از مشکلات مردم باز کنند !!!!!
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    1 0
    این راهداریها درطول سال که کاری ندارند وچندروز بارش هم که باید کارکنند،هیچ کاری نمیکنند-والا اگر این سنگها رالق گیری کرده بودنند،این اتفاق نمی افتاذ
  • عبدالعلی خ IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    1 0
    باید راهداری با کواد کوپتر سنگهای خطرناک را پیدا کند و جاده را ببندد با اطلاع قبلی.و سنگها را قبل از افتادن خودش بیندازد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس