کد خبر 1575625
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
کلینزمن از کره‌جنوبی اخراج شد

سرمربی مشهور آلمانی به دنبال شکست مقابل اردن در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا و افشای درگیری بین بازیکنان از سمت سرمربیگری کره‌جنوبی برکنار شد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی در هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا با شکست برابر اردن در بازی نیمه‌نهایی از دور مسابقات کنار رفت تا انتقادات از یورگن کلینزمن آلمانی بالا بگیرد.

افشای درگیری در اردوی کره‌جنوبی قبل از بازی نیمه‎‌نهایی در کنار حذف از جام ملت‌ها، سبب شد کمیته فنی فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی، خواستار برکناری کلینزمن شود و این تغییر را ضروری اعلام کند.

در نهایت صبح امروز (جمعه) فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی اعلام کرد که سرمربی ۵۹ ساله آلمانی از سرمربیگری تیم ملی این کشور برکنار شده است.

چونگ مونگ گیو، رئیس فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی گفت: فدراسیون فوتبال کره تصمیم گرفته است پس از بررسی جامع سرمربی تیم ملی را تغییر دهد.

وی افزود: کلینزمن نتوانست توانایی مدیریتی و رهبری مورد انتظار از یک سرمربی ملی را در زمینه‌هایی از تاکتیک و مدیریت پرسنل گرفته تا نگرش کاری و سایر مواردی که برای ایجاد رقابت برای تیم لازم است، نشان دهد. نگرش و رقابت‌پذیری کلینزمن به‌عنوان سرمربی کمتر از انتظارات مردم بود. بنابراین ما تصمیم گرفتیم که سرمربی تیم ملی را قبل از دیدارهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ تغییر دهیم.

کلینزمن از کره‌جنوبی اخراج شد

کلینزمن هم پیش از برکناری در پستی در شبکه‌های اجتماعی درباره حضورش در کره نوشت: این یک سفر باورنکردنی بوده است و از بازیکنانش تشکر کرد.

با توجه به اخراج کلینزمن، فدراسیون فوتبال این کشور به دنبال یافتن سرمربی برای مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ خواهد بود.

خبرگزاری یونهاپ قبلاً به نقل از منابع ناشناس گزارش داده بود که در صورت اخراج کلینزمن، فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی (KFA) یک سرمربی موقت را برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی ماه آینده برابر تایلند در نظر خواهد گرفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    0 0
    اینکه از خداش بود 10 میلیون یورو بدن و بفرستن بره امریکا زندگیشو بکنه
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    0 0
    اینا که امریکا زندگی میکنن کلا براشون سخته بیان خاورمیانه کار کنن... نمیتونست تو کره حتی چند روز بمونه و زود زود میرفت مرخصی امریکا
  • Gghhh IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    0 0
    چرا تمام این سالها پول کشور پول مردم به سمت کسانی سرازیر شده که به هیچ درد کشور و مردم نخورده اند هیچ مشکلی از مشکلات کشور و مردم را حل نکرده اند !!! هیچ گره ای از مشکلات را باز نکرده اند و فقط به طرق مختلف بیت المال و حق مردم را بالا کشیده اند و دنبال خوشگذرانی و زن بارگی و عشق و حال خودشان بوده اند ؟؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس