آخرین وضعیت ترافیک خودرویی در جاده چالوس و محور هراز

رئیس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک در محورهای منتهی به این استان در جاده کندوان، آزاد راه تهران شمال، هراز و فیروزکوه را در زمان حاضر نیمه سنگین اعلام کرد.

به گزارش مشرق، سرهنگ یدالله جهان تاب روز جمعه اظهار داشت: تردد وسایل نقلیه از مسیر جنوب به شمال جاده چالوس به احتمال از ساعت ۱۷ امروز تا اطلاع بعدی برای روان سازی ترافیک ممنوع خواهد شد.

وی وضعیت ترافیک در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و همچنین در مسیر جنوب به شمال آزاد راه تهران شمال حدفاصل تونل البرز تا پل زنگوله را اکنون نیمه سنگین ذکرکرد.

وی اظهار داشت: در مسیر جنوب به شمال جاده هراز حدفاصل لاسم تا شاهاندشت و وانا تا بایجان و همچنین در مسیر شمال به جنوب این جاده در محدوده های سه راهی چلاو و بایجان، تردد خودروها نیمه سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون محور فیروزکوه دارای بارش باران، محور چالوس دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است، گفت: در مسیر جنوب به شمال جاده فیروزکوه در محدوده های دماوند گدوک، پل سفید و شیرگاه، ترافیک خودرو سنگین است.

رئیس پلیس راه مازندران، رعایت نکردن حق تقدم، صحبت کردن با تلفن همراه، سرعت و سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی و حرکت در شانه خاکی را از جمله تخلفات حادثه‌ساز عنوان کرد و ادامه داد: پلیس به‌ شدت با این گونه تخلفات برخورد می‌کند و در صورت ثبت تخلف حادثه ساز، خودروی راننده متخلف ۷۲ ساعت به توقفگاه منتقل و برای گواهینامه راننده متخلف نیز نمره منفی درج خواهد شد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره های ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس