کد خبر 1575447
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
شکایت لبنان از رژیم صهیونیستی به شورای امنیت

نخست وزیر دولت لبنان اعلام کرد که در واکنش به تجاوزهای اخیر رژیم صهیونیستی به لبنان، این کشور به شورای امنیت شکایت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، نجیب میقاتی نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان گفت که این کشور شکایت فوری خود را به شورای امنیت سازمان ملل متحد بعد از تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به لبنان ارائه خواهد کرد.

در همین رابطه شبکه المیادین اعلام کرد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از صبح امروز حملات جدیدی را در منطقه وادی السلوقی واقع در جنوب لبنان ترتیب داده‌اند.

بر اساس این گزارش جنگنده‌های صهیونیست اطراف منطقه مجدل سلم را نیز موشک باران کرده‌اند.

خبرنگار المیادین همچنین گزارش می‌دهد که عملیات جمع آوری آوار ناشی از ویرانه‌های حمله دیروز موشکی رژیم صهیونیستی به ساختمانی در منطقه النبطیه همچنان ادامه دارد.

شامگاه دیروز رسانه‌های لبنانی اعلام کردند که در پی حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ساختمانی مسکونی در منطقه النبطیه در جنوب لبنان شماری غیرنظامی شهید و زخمی شدند. منابع لبنانی ساعتی پیش اعلام کردند شمار شهدای حمله رژیم صهیونیستی به شهر نبطیه در جنوب لبنان به ۱۱ نفر افزایش یافت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    0 1
    سوریه و ایران و فلسطین هم شکایت کردند!چه نتیجه ای گرفتند؟! عمو مقابل چشم دنیا و سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل متحد و لاهه داره ملت بدون ارتش و سامانه‌ دفاعی مناسب، رو سلاخی میکنه ،جیک کسی درنمی‌آید!بلکه وتو می کنند و سلاح می‌دهند و پول به آنجا شکایت بردی؟! بهترین روش زدن و حمله به این وحوش خونریز آدمخوار هست.
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    1 0
    اگر نتوانند جنگنده را بزنند لبنان را شخم میزند مثل غزه بعد رهبرش صلح میکند و زنده میماند با صد هزار تلفات و نابودی اموال مردم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس