شهادت خبرنگاری دیگر در بمباران‌های ارتش صهیونیستی

معتز مصطفی الغفری خبرنگار فلسطینی روز چهارشنبه در حمله اشغالگران صهیونیستی در محله شیخ رضوان در غزه به شهادت رسید.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین، ارتش جنایتکار "صهیونیستی" خودرویی را در نزدیکی برکه شیخ رضوان در شمال غزه بمباران کرد که بر اثر آن این خبرنگار و همسر و فرزندش به شهادت رسیدند.

با شهادت این خبرنگار، شمار شهدای رسانه در غزه از آغاز جنگ به ۱۲۷ نفر افزایش یافت.

شهادت خبرنگاری دیگر در بمباران‌های ارتش صهیونیستی

در ادامه جنایات رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، ۱۰۳ فلسطینی در ۲۴ ساعت گذشته به شهادت رسیدند و بدین ترتیب، شمار شهدا از آغاز جنگ تاکنون به ۲۸ هزار و ۵۷۶ نفر رسید.

وزارت بهداشت غزه در تازه ترین آمار خود اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱ جنایت در نوار غزه مرتکب شده که در نتیجه آن ۱۰۳ فلسطینی به شهادت رسیدند و ۱۴۵ نفر دیگر هم زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، شمار شهدا از آغاز تجاوز علیه غزه از ۷ اکتبر (۱۵ مهر) تاکنون به ۲۸ هزار و ۵۷۶ و شمار زخمی ها هم به ۶۸ هزار و ۲۹۱ نفر رسید.

با گذشت ۱۳۱ روز از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، نظامیان اشغالگر همچنان جنایت می کنند و در حال خلق یک تراژدی و فاجعه ای دیگر در شهر «رفح» در جنوب نوار غزه هستند.

شهر رفح بیش از یک میلیون و چهارصد هزار آواره فلسطینی را در خود جای داده و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر کودک کش رژیم صهیونیستی به تازگی اعلام کرده که حملات گسترده ای را طی روزهای آتی به این شهر انجام خواهد داد؛ حملاتی که با همدستی «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا صورت می گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس