کد خبر 1575217
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
سلاجقه: گام دوم احیای دریاچه ارومیه آغاز شد

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه گام دوم احیای دریاچه ارومیه آغاز شده است، گفت: وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و نیرو باید به وظایف خود عمل کنند تا شاهد روزهای خوب در این دریاچه باشیم.

به گزارش مشرق، علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست روز چهارشنبه - ۲۵ بهمن ماه - در حاشیه نشست هیات دولت در مورد احیای دریاچه ارومیه اظهار داشت: با تلاش همکاران در شرایطی که بارش وجود نداشت این دریاچه وضعیت مناسبی از لحاظ آب و تنوع زیستی دارد و اکنون وضعیت احیای دریاچه مناسب است.

وی با اشاره به اینکه گام دوم احیای دریاچه ارومیه آغاز شده است، ابراز امیدواری کرد که وزارتخانه های جهاد کشاورزی و نیرو به وظایف خود عمل کنند و دریاچه ارومیه روزهای خوبی را شاهد باشد.

رئیس سازمان حافظت محیط زیست اضافه کرد: در مورد دریاچه ارومیه قبلا با کشورهای مختلف از جمله ژاپن همکاری شده بود ولی درحال حاضر همکاری نداریم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    0 0
    اونجا خشک نشده
    • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
      0 0
      موضوع مهمتری هم هست. انحصار واردات خودرو توسط چند شخص و شرکت خاص باید بطور عملی توسط دولت برداشته شود تا مردم آزادانه بتوانند خودشان هر خودرویی که خواستند وارد کنند تا قیمتهای نجومی خودرو شکسته شود و موجب کاهش قیمت بقیه کالاها در کشور شود. دولت رئیسی تا بحال اقدامی برای شکستن انحصار واردات خودرو توسط مافیای خودرو نداشته و اجازه داده تا خودروسازهای بی کیفیت داخلی با بالا بردن قیمت نجومی خودرو باعث شوند تا بقیه کالاها هم گران شود و مردم دچار مشکلات معیشتی بشوند. چرا دولت مدعی خدمت به مردم بر خلاف ادعایش مانع آزادی و حق مردم برای وارد کردن خودرو کارکرده خارجی با قیمت ارزان و مصرف پایین سوخت است و انحصار را نمی شکند.
  • ... IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    3 0
    دریاچه دید از شما کاری بر نمیاد خودش خودشو داره ترمیم میکنه فقط خواهشا شماها دخالت نکنید بعد پر شدن شماها بیایید بگید ما بودیم
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    3 0
    کار دیگران را میتونی به نام خود سند بزنی ولی کار خدا رو نه ! خدا میزنه تو کمرت ! یه سطح چند سانتی از آب در اثر بارش ها روی دریاچه نشسته
  • DE ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    0 0
    قابل توجه زمینخواران اطراف دریاچه .هرچه بیشتر چاه عمیقهای خود را عمیقتر و بیشتر کنید و آب دریاچه را از اطراف و زیر زمین خالی کنید هندوانه و خربزه بکارید صادر کنید که خانواده و برو بچتان در فرنگ از دلارهای صادراتش حال کنند. والا
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    0 0
    با زاپن نه با هیچ کشور نزدیک به امریکا نه
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    0 0
    در مورد تالاب انزلی هم طرح بیوجیمی و احیا و لایروبی و مدیریت اجرا شده بود ولی الان خشک شده و نصف بودجه چند سالانه گیلان رفت جیب چند دلال با نام دانشگاه شهید بهشتی و استاد و مشابه ان و معتاد. اصولا نباید در هیچ شرایط طبیعت دستکاری کرد.
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    رئیس سازمان حافظت محیط زیست اضافه کرد: در مورد دریاچه ارومیه قبلا با کشورهای مختلف از جمله ژاپن همکاری شده بود . این کار را کردید که خشک شد و پول مردم را ریختید جیب چند دلال و بیسواد دانشگاه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس