کلینزمن

خنده‌های سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی بعد از حذف این تیم از جام‌ملت‌های آسیا باعث خشم عمومی فزاینده در این کشور شده است تا جایی که هواداران فوتبال خواستار پایان همکاری با او شده‌اند.

به گزارش مشرق، بعد از حذف تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی از مرحله نیمه‌نهایی جام‌ملت‌های آسیا لبخندهای یورگن کلینزمن، سرمربی آلمانی این تیم موجی از ناراحتی را در این کشور ایجاد کرده است و شایعاتی درباره اخراج او به گوش می‌رسد.

کره جنوبی با حضور بازیکنانی از جمله سون هیونگ مین، ستاره تاتنهام، کیم مین جائه از بایرن مونیخ و لی کانگ از پاری‌سن ژرمن، از جمله بخت‌های قهرمانی در این مسابقات بود اما با قبول شکست برابر اردن در نیمه‌نهایی از دور رقابت‌ها کنار رفت تا این تیم ناشناخته آسیایی در فینال به مصاف قطر میزبان برود.

بعد از این شکست رفتارها و لبخندهای کلینزمن با انتقادات بسیاری مواجه و به گفته برخی منابع خبری باعث خشم عمومی فزاینده شده است. بعد از آنکه چند سیاستمدار کره‌ای خواهان برکناری او شدند، ناامیدی مردم این کشور از ببرهای آسیا در طول رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و نداشتن تاکتیک مشخص از سوی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال آلمان، فضای عمومی را علیه کلینزمن کرده است و مردم خواهان اتمام همکاری او با تیم ملی فوتبال کره شده‌اند.

هواداران فوتبال این کشور به توانایی‌های کلینزمن برای هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان تردید دارند و ترجیح می‌دهند این همکاری تمام شود.

از سویی دیگر سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی اعتقاد دارد که باید جام‌ملت‌های آسیا را مورد تحللل قرار دهد و سپس با فدراسیون فوتبال کره به گفت‌وگو بنشیند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 19
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
    2 0
    یابا این تیک داره کدوم آدم سالمی این مواقع میخندد شاید بیماری عصبی است منظورش خنده تمسخر نیست
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
    1 0
    اینا کی ببر آسیا شدن؟
  • Ti IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    0 0
    کره ای ها هم فکر می کنن فوتبال بلدن ، با اینو بدونید فقط حریف ها شما را می بینن فکر می کنن با ی عده بچه قوقولی از قوقولیآ طرف هستن ، بازی را ول کرده با شما خاله بازی می کنن ولی شما فکر می کنید بازی جدی هست الکی الکی می برید ، من خودما شخصا با شما مسابقه بدم دلم نمیاد شما را ببرم .
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    0 0
    کلینزمن همیشه نیشش تا بناگوش بازه
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    0 0
    کلینزمن همیشه نیشش تا بناگوش بازه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس