کد خبر 1574772
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
پاسخ منفی یحیی گل محمدی به پیشنهادات یک تیم لیگ برتری

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با وجود پیشنهاد از تیم های لیگ برتری قصد استراحت تا پایان فصل را دارد.

به گزارش مشرق، شکست فولاد خوزستان مقابل چادرملو اردکان در جام حذفی فوتبال کشور با واکنش تند مسؤولان فولاد در خصوص عملکرد ایگناسیو مارتینز همراه شد تا آرمین مرادی سخنگوی باشگاه در خصوص احتمال برکناری این مربی اسپانیایی صحبت کرده و عنوان کند: «اصلا تعارف نداریم. آقای رضائیان مدیرعامل جدید فولاد مسؤولیت قبول کرده و به دنبال موفقیت تیم است و به همین خاطر ممکن است هر تصمیمی درباره سرمربی گرفته شود. فعلا با مارتینز صحبت می‌کنیم اما اگر نتواند از نظر فنی مدیریت باشگاه را درباره آینده توجیه کند، قطعا به سمت تعویض سرمربی خواهیم رفت. اگر قرار باشد مارتینز را کنار خود نداشته باشیم، مطمئنا سرمربی‌ای را خواهیم آورد که از تمام سرمربیان شاغل در فوتبال ایران سطحی متفاوت‌تر خواهد داشت.»

همین صحبت‌ها کافی بود تا شایعه درباره احتمال حضور سرمربیان داخلی همچون یحیی گل محمدی و ساکت الهامی که در نیم فصل اول لیگ برتر تیم داشتند مطرح شود.

گل محمدی که در پایان دور رفت مسابقات لیگ برتر ترجیح داد از پرسپولیس برود همچنان روی تصمیم خود مبنی بر استراحت پافشاری می‌کند و اصلا نمی‌خواهد قبل از پایان فصل در تیم دیگری حضور پیدا کند. بنابراین حضور یکی از پر افتخارترین مربیان لیگ برتری در فولاد تقریبا منتفی است.

حال باید دید آیا با خروج مارتینز قرار است گزینه‌های داخلی دیگری همچون الهامی مطرح شوند با این تیم طبق وعده‌های رضائیان سراغ گزینه‌های مطرح خارجی خواهد رفت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    7 0
    هیچ تیمی نمیتونه 50 میلیارد پول مفت پیروزی رو بهش بده .. هوادار متمول هم که جداگانه هزاران دلار بهش میداد دیگه از اونم خبری نیست .. برا همین افسرده شده
    • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
      0 3
      زر نزن مفنگی
  • ایرانی با غیرت IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    1 1
    بیخود این تیمهای درپیتی را برای این گواردیولای وطنی و صاحب سبک تیکه نگیرید و وقت او را تلف نکنید! این آقا یحیی مدتهاست که تو اب نمک خوابیده تا یک روزی بشود سرمربی تیم ملی, البته دوستانش هم تمام سعی خود را میکنند که هر طور شده سرمربی تیم ملی را کله پا کنند و این مربی کاربلد که در سطح جهانی است را به جایش به مردم قالب کنند. با آقایحیی حتما جام جهانی را به ایران میاوریم!؟
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    2 0
    این منتظر بود بهش از تیم ملی پیشنهاد بیاد الانم که قلعه نویی موندگار شده منتظره دوباره برگرده لنگ.به بازیکنای باند خودش گفته از اوسمار حمایت کنن که مدیر لنگ نره سراغ یه مربی کاربلد منتظر بمونن تا اوسمار نتیجه نگیره و این بتونه به عنوان یه قهرمان و ناجی برگرده لنگ
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    2 0
    این منتظر بود بهش از تیم ملی پیشنهاد بیاد الانم که قلعه نویی موندگار شده منتظره دوباره برگرده لنگ.به بازیکنای باند خودش گفته از اوسمار حمایت کنن که مدیر لنگ نره سراغ یه مربی کاربلد منتظر بمونن تا اوسمار نتیجه نگیره و این بتونه به عنوان یه قهرمان و ناجی برگرده لنگ
  • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
    0 0
    باید بره تیم لیورمانی جای ویدیو کلوپ لمینت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس