بهزاد داداش زاده

بازیکن سال های گذشته پرسپولیس گفت: به شدت نگران شروع دوباره پرسپولیس در لیگ برتر هستند و با توجه به اتفاقات اخیر نمی‌دانم چه وضعیتی برای تیم اتفاق خواهد افتاد.

سرویس ورزش مشرق - بهزاد داداش‌زاده بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در گفتگو با مشرق، درباره بازگشت دوباره پرسپولیس به دور برگشت مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: ای کاش مسابقه جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران لغو نمی‌شد. متاسفانه این باعث شد تا یک بازی نسبتا سبک از سر راه تیم برداشته شود. اگر این بازی را می دیدم بهتر می توانستیم درباره شرایط جدید تیم پیش از بازگشت به لیگ برتر نظر بدهیم.

وی افزود: با توجه به تغییراتی که در کادر فنی ایجاد شد و این همه معطلی و بالا و پایین شدن تیم خیلی خوب بود اگر این بازی انجام می‌شد چون در دیدارهای دوستانه هم پرسپولیس نتایج خوبی در اردوی خارج نگرفت و ما نمی‌دانیم اوسمار چه وضعیتی را برای تیم پرسپولیس به وجود خواهد آورد.

به شدت نگران نتیجه بازی پرسپولیس هستم/ آقای وزیر تکلیف مدیرعامل پرسپولیس را روشن کنید

بازیکن سال‌های گذشته این تیم اضافه کرد: همانطور که در طول هفته‌های گذشته اعلام شد هیچ یک از پیشکسوتان پرسپولیس از تغییرات ایجاد شده در کادر فنی رضایت ندارند. ما منتظر بودیم یک مربی درخور تیم پرسپولیس و دارای رزومه سرمربی پرسپولیس شود اما مدیریت باشگاه به این موضوع و خواست هواداران توجه نکرد. پیشکسوتان دائم مصاحبه می‌کردند و در این باره تذکر می‌دادند اما در نهایت مدیریت باشگاه هر کاری خودش خواست انجام داد تا بدون کمترین هزینه همین کمک مربی که هیچ تجربه مهمی ندارد را روی نیمکت پرسپولیس بنشاند.

داداش زاده با اشاره به حریف اول پرسپولیس در مسابقات لیگ برتر گفت: تیم آلومینیوم یکی از تیم‌های سرسخت و خطرناک لیگ برتر است که همواره مقابل ما بازی‌های خیلی خوبی را ارائه کرده. آنها در دور رفت هم به سختی و ۰-۱ به ما باختند. من نگران این بازی هستم. با توجه به نوع تمرینات تیم و نتایجی که اخیراً برای پرسپولیس در دیدارهای دوستانه رقم خورده امیدوارم شوک بدی به هواداران وارد نشود. البته همه بازی‌ها سخت هستند و پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی باید همه مسابقات را با قدرت پشت سر بگذارد اما در چنین شرایطی که پرسپولیس مربی مطمئنی بالای سرش ندارد این دل نگرانی‌ها بیشتر هم می‌شود.

وی اضافه کرد: امیدوارم بازگشت وحید امیری و بچه‌های ملی‌پوش شرایطی ایجاد کند تا لااقل با آن غیرت پرسپولیسی و فوتبال خوبشان بتوانند نتیجه لازم را بگیرند. ما با صدر جدول فاصله کمی داریم و با توجه به توانایی بچه‌ها امیدوارم در پایان این هفته اتفاقی رقم بخورد که همه خوشحال باشند.

به شدت نگران نتیجه بازی پرسپولیس هستم/ آقای وزیر تکلیف مدیرعامل پرسپولیس را روشن کنید

داداش زاده در آخر خطاب به رییس مجمع باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: از وزیر ورزش هم می‌خواهیم هرچه سریع‌تر وضعیت مدیریت باشگاه پرسپولیس را روشن کند. چون با این شرایط کاملاً مشخص است یک عده آنجا هستند که فقط برای خودنمایی روی صندلی مدیریت باشگاه ما نشسته‌اند. کسی که بعد از قهرمانی فصل قبل می‌گوید ای کاش قهرمان نمی‌شدیم تا مجبور نباشیم به بازیکنان پاداش بدهیم معلوم است اصلاً دلش با پرسپولیس نیست. ما هنوز این جمله‌ها و اتفاقات پایان فصل گذشته را از یاد نبرده‌ایم. رفتار آقای درویش با اعمالش همخوانی ندارد. آقای کیومرث هاشمی که معلوم نیست این روزها کجاست باید هرچه زودتر در این باره تصمیم بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
    4 1
    این بنده خدا هم معلوم نیست دنبال چیه، پیشکسوت پرسپولیس؟ پیشکسوت استقلال؟
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
    2 0
    ببخشید شما؟ تو که رفتی استقلال کبیر
  • ا.م IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
    0 0
    داداش زاده عزیز درسته دلسوزانه حرف میزنی اما مقداری از حمله کردن به درویش بخاطر رفاقت وصمیمیت بایحیی هست وگرنه اولا منظوردرویش از گفتن اون حرف، پیس بینی سنگ اندازیها وسیاه نمایی های نیم فصل ازپرسپولیس بودوحمایتهای همه جانبه سیاسیون بالادستی وافشاریان وتاج و...ماجدی، حسن زاده وماجدی ازکیسه هست دومایحیی اول فصل گفت که باندرسانه ای براتخریب پرسپولیس درست کردندوهمه دیدندآنقدرفارس وفرهیختگان از پرسپولیس سیاهنمایی کردندکه یحیی بره همانگونه که باقری نبایدمیومد ابن فصل ازسیاسیون وزارت ،چندتارسانه وابسته به سیاسیون بالادستی،فدراسیون وکمیته های3گانه، همه بسیج شدندتاباتطهیرتخلفات سوگلی وسیاهنمایی از پرسپولیس و حتی سپاهان کیسه رابالانگهدارند پرش ارتفاع افشاریان بعد از پنالتی دربی، بیرون اومدن آقامحمدی ازپشت پرده، ودیدارهای پیداوپنهان تاج باکیسه کشا تایید میکنه
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    0 0
    خدا رحم کنه این فصل چندم جدول بشیم . فکر نکنم سهمیه جام باشگاه ها بتونیم بگیریم
  • رضا IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    0 0
    دولت طرفدار استقلال تهران است.?

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس