کد خبر 1574554
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
کمربندها را ببندید!(گفت و شنود)

چند سال قبل هفته‌نامه آمریکایی «‌ویکلی استاندارد- Weekly Standard‌» نوشته بود همه رؤسای جمهور آمریکا در یک نقطه با [امام] خمینی اشتراک نظر پیدا کرده‌اند و آن، این که «‌آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند».

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: چقدر زور زدند و یقه خودشان را جِر دادند که مردم در ۲۲ بهمن امسال و در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حضور کمرنگی داشته باشند! ولی مردم امسال به کوری چشم دشمنان پرشورتر و پرشمارتر از سال‌های قبل به صحنه آمده بودند.

گفتم: صدر اعظم آلمان هم با اشاره به اعتماد و اعتقاد مردم ایران به انقلاب اسلامی گفته است ایران به بزرگ‌ترین و قدرتمندترین کشور منطقه تبدیل شده است و این یک خطر بزرگ است! و از آمریکا و سایر کشورهای غربی خواسته است جلوی اقتدار ایران را
بگیرند!

گفت: دولت‌های آمریکا و انگلیس و فرانسه و رژیم صهیونیستی و... که خودشان با ده‌ها بحران بی‌سابقه روبه‌رو هستند، هر ‌از ‌چندگاه به یکی از ناتوانی‌های خود اعتراف می‌کنند. آنها طی ۴۵ سال گذشته همه توان خود را علیه ایران اسلامی به کار گرفته بودند و نتوانسته‌اند هیچ غلطی بکنند.

گفتم: چند سال قبل هفته‌نامه آمریکایی «‌ویکلی استاندارد- Weekly Standard‌» نوشته بود همه رؤسای جمهور آمریکا در یک نقطه با [امام] خمینی اشتراک نظر پیدا کرده‌اند و آن، این که «‌آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند».

گفت: همه شواهد از افول و ضعف آنها حکایت می‌کند ولی همچنان قُمپز در می‌کنند!

گفتم: خلبان هواپیما خطاب به مسافرین گفت؛ لطفاً توجه فرمایید، موتور سمت چپ از کار افتاده اما نگران نباشید هواپیما را سالم به زمین می‌نشانم. چند دقیقه بعد گفت؛ توجه فرمایید، موتور سمت راست هم از کار افتاد، ولی اصلاً نگران نباشید و چند دقیقه بعد گفت؛ توجه فرمایید خلبان صحبت می‌کند لطفاً کمربندها را محکم ببندید که اجسادتان از روی شماره صندلی‌ها قابل شناسایی باشد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسین IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    2 0
    اینکه آدم خانواده اش سفر برن ترکیه ایرادی داره ؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس