کد خبر 1571888
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۱
بنده را کُشت!(گفت و شنود)

سؤال اینجاست که چرا مدعیان اصلاحات باید حتی از پیشنهاد حمله به آمریکا و انگلیس و اسرائیل عصبانی شوند؟ این موضوع چه ربطی به آنها دارد؟!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: چه خبر؟

گفتم: شبکه‌های فارسی‌زبان آمریکا و انگلیس و اسرائیل و برخی از مدعیان اصلاحات پیام تلفنی یکی از خوانندگان کیهان در ستون «‌کیهان و خوانندگان‌» را به روزنامه نسبت داده و علیه آن شلتاق کرده و اعتراض کرده‌اند!

گفت: اعتراضشان چیست؟

گفتم: در پیام خواننده کیهان خطاب به انقلابیون یمن آمده است «درخواست ما از دلاورمردان یمن و عراق این است که فرودگاه‌های نظامی اسرائیل غاصب را نیز با موشک‌های نقطه‌زن شخم ‌بزنند و کشتی‌ها و هواپیماهای آمریکایی حامل سلاح را یا غنیمت یا مورد هدف قرار دهند».

گفت: این که باعث افتخار است. رسانه‌های آمریکا و متحدانش باید هم از این پیام آشفته باشند ولی مدعیان اصلاحات چرا آب و روغن قاطی کرده‌اند؟! مدعیان اصلاحات چرا باید حتی از پیشنهاد حمله به آمریکا و انگلیس و اسرائیل هم عصبانی شوند؟ به آنها چه ربطی دارد؟!

گفتم:‌ ای عوام! چرا ربطی ندارد؟ مگر نشنیده‌ای که شاعر می‌گوید: «‌تیر مژگان تو از عینکِ پشت‌ ... خورد به قلب بغلی، بنده را کُشت‌»!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    1 0
    از شما خواهش میکنم مزاحم سرمایه های اسرائیل ( اصلاح طلبان خیانتکار و وطن فروش) نشوید تا مبادا نتانیاهو و دیگر علاقمندان به نابودی ایران ناراحت شوند. مگر نمی دانید اینها از اربابشان آمریکا اسرائیل و انگلیس حق سرسپردگی و خیانت و حرومزادگی دریافت می کنند.
  • alir IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    0 1
    پاسخ ها باید منطقی باشد نه کشور را بی جهت طرف اول جنگ کرد و اسیب ش بیش از دستاوردش باشد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس