راهپیمایی ۲۲ بهمن و روایتی از حضور اقشار مردم

مردم ایلام همزمان با مردم انقلابی سراسر کشور از ساعات ابتدای صبح در مسیرهای راهپیمایی حضور یافته‌اند تا انسجام ملی را به جهانیان نشان دهند.

به گزارش مشرق، توجه توجه ... این صدای انقلاب ملت ایران است؛ وقتی گوینده رادیو با این کلمات، پیروزی انقلاب را در ۲۲ بهمن‌ماه سال ۱۳۵۷ اعلام می‌کرد، شیشه عمر نظام سیاسی فاسد پهلوی شکسته شده بود و خاطره‌انگیزترین روز تاریخ معاصر ایران در حال رقم خوردن بود؛ از آن روز به بعد، هر سال و با آغاز دهه فجر، شهرهای ایران حال و هوای خاصی پیدا می‌کنند و در نهایت به یک اتفاق بی‌نظیر ختم می‌شود: راهپیمایی ۲۲ بهمن که «در جهان یک پدیده بی‌نظیر است». هیچ کشوری در هیچ مراسمی چنین اجتماعی را در شهرهای بزرگ و کوچک به خود نمیبیند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن و روایتی از حضور اقشار مردم ایلام

مردم ایلام همزمان با مردم انقلابی سراسر کشور از ساعات ابتدای صبح در مسیرهای راهپیمایی حضور یافتنه‌اند تا بار دیگر اتحاد و انسجام ملی را به جهانیان نشان دهند.

همه مردم ائم از پیر و جوان، زن و مرد، دانش آموز و دانشجو ،کارمند و بازاری، در این اجتماع عظیم حضور پیدا کردند و ندای الله اکبر سر می دهند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن و روایتی از حضور اقشار مردم ایلام

پیرمردی با قد خمیده و با گرفتن عکس حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، همان ابتدای صبح خود را به راهپیمایی عظیم رسانده بود به کنارش رفتم از او خواستم که بتواند مصاحبه کند، او گفت: عشق به حضرت آقا و کشور او را به اینجا رسانده است.

وی افزود: درست است مشکلات اقتصادی بسیار سخت بر همه مردم می گذرد اما تا آخرین لحظه در کنار رهبرمان خواهیم ماند.

مادری دیگر نیز با روسری محلی "گلونی" خود را به راهپیمایی امروز رسانده، وی در پاسخ به سوال ما اینطور گفت: تا آخرین قطره خونمان پشت این ولایت خواهیم ماند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن و روایتی از حضور اقشار مردم ایلام

کودکی دیگر دست در دست مادر خود بود به کنارش رفتم و دلیل حضور خود را از او جویا شدم، او در پاسخ گفت: من به عشق رهبر و به یاد سردار دل‌ها، حاج قاسم آمده ام.

امروز حضور چشمگیر دهه نودی ها در راهپیمایی چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چشمگیر است.

امسال جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور نوجوانان دهه هشتادی‌ و دهه نودی در حال برگزاری است و این نشان دهنده آگاهی نسل جدید انقلاب از دستاوردهای این نظام است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن و روایتی از حضور اقشار مردم ایلام

حضور میلیونی مردم ایلام در عید پیروزی انقلاب اسلامی نشان از پاسداشت این روز است. این جمعیت عظیم یک سرمایه بزرگ و تمام نشدنی است؛ در واقع ۲۲ بهمن، در طول همه این سال‌ها، نمادی از پای‌کار بودن مردم برای انقلاب‌اسلامی است.

راهپیمایی‌ای که حضور مرد و زن، از سالخورده و جوان تا نوجوان و کودک، نشان از هم‌عهدی همه نسل های ایلامی برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های مقدس آن دارد و آمادگی برای مقابله با نقشه‌های مختلف دشمنان علیه این آب و خاک را مقابل چشم همه جهان به نمایش می گذارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس