سرنوشت همکاری قلعه‌نویی با تیم ملی پس از حذف در نیمه نهایی جام ملت‌ها چه می‌شود؟

آیا سرمربی تیم ملی پس از حذف در نیمه نهایی جام ملت‌ها از این تیم جدا می‌شود؟

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته مقابل قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۳ بر ۲ شکست خورد تا حسرتش برای حضور در فینال این تورنمنت دست کم‌ به ۵۲ سال برسد.

امیر قلعه‌نویی که پس از بازی با ژاپن، همگان را به قهرمانی در جام ملت‌ها امیدوار کرده بود، مقابل تیمی شکست خورد که همین ۱۱۳ روز قبل در تورنمنت اردن توانست با پیروزی ۴ بر صفر مقابل آن قهرمانی را به دست آورد.

اردن، تیمی که همه تصور می‌کردند ایران می‌تواند با برتری در بازی با عنابی‌ها این حریف را هم بار دیگر شکست بدهد و ناکامی‌هایش در آسیا را پایان بدهد اما آنچه از قطر برای فوتبال ما ماند باز هم بود حسرت بود ‌و حسرت‌.

با این ناکامی جدید ، علاقه‌مندان به فوتبال منتظر هستند تا وضعیت قلعه‌نویی روی نیمکت ایران مشخص شود. سرمربی‌ای که در ۲ دوره حضورش در تیم ملی اولین باخت خود در ۲۰ بازی رسمی را تجربه کرد.

البته اولین باخت در دوره جدید سرمربیگری قلعه‌نویی برخلاف دوره قبلی به معنی پایان حضور او در تیم ملی نیست. طبق بندی در قرارداد قلعه‌نویی با فدراسیون فوتبال، در صورت حضور تیم ملی در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا این قرارداد خود به خود تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ تمدید می‌شود.

حال باید دید آیا با وجود این بند، همکاری طرفین تا پایان این رقابت‌ها ادامه خواهد یا یا خیر؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    0 1
    یعنی فکر کردی اینو برداری یه خارجی بیاری عین ویلموتس خداد میلیون دلار پولهای مردم گرفتار رو بریزی بپاش حله ؟ جام برات میاره ؟ وقتی انسان از خدا دور بشه میشه این نگرشها
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    7 4
    استعفا بده تا مربی صاحب سبک بیاد فوتبال
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    8 4
    خيلي بد بود بايد بره عين ماست نه تاكتيكي نه تكنيكي
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    7 1
    جناب امیر قلعه نویی : اگر در تیم ملی ماندنی شدید در گام نخست برای بازی بعد از تعطیلات نوروز مقابل هنگ کنگ در مقدماتی جام جهانی 2026 بازیکنانی را که باید از تیم ملی کنار بروند را اول مشخص کنید و 25 بازیکن جوان و با انگیزه زیر 26 سال یا کمتر را به تیم ملی دعوت کنید از این پا به سن گذاشته ها دیدید که ابی گرم نمیشود.
    • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      0 1
      باشه وایسا تا درست بشه
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    8 2
    چیزی که ادامه کار با این سرمربی را سخت می کنه و لذت دیدن فوتبال ملی را می گیره: نبود کاریزما کنار زمین، عدم بازیخوانی سریع و جلوگیری از افت بازی تیم، ترس از تعویض بازیکنان نامدار و ضعیف، فرصت ندادن به جوان ترها، عقده گشایی از گذشته ها و همیشه طلبکار بودن، پاسخگو نبودن در قبال نتایج ضعیف، نداشتن علم روز فوتبال.
  • مرتضوی IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    1 3
    مشکل از امیرخان نست مشکل از بازیکناییه که توی باشگاه‌های اروپا عین پلنگ دوندگی میکنن و شوتها و پاسهای آنچنانی میدن اما به تیم ملی‌ که میرسن دریغ از یه پاس یا یه شوت دقیق و بدردبخور!.
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    2 1
    همان‌گونه که‌ آن جناح بیش از ۱۰ سال کیروش را به مردم و فوتبال ایران تحمیل کرد تا حقانیت خود را ثابت‌ کند همان‌گونه هم اين جناح قلعه نويي و باندش را ۱۰ سال به ملت ايران تحمیل خواهد کرد تمام
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    1 3
    فقط کی روش.... با قلعه نویی جام جهانی هم نمیگیرن......
  • نصر IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    1 5
    فوتبال یک بازی سیاسی است .برد و باختش هم سیاسی است .فیفا یک سازمان صهیونیستی است .انها هستند که تعیین میکنند چه کسی ، چه وقت ، کجا،چگونه ببرد یا ببازد .برد و باختش هم بیش از این که به بازی بازیکنا و مربی ها بستگی داشته باشه بیشتر راه و نقشه انهاست.ایران در اولین بازی مقابل فلسطین برنده میشه و در پایان مقابل قطر می بازه .و این قصه همچنان ادامه دارد . با کشاندن مردم پای تلویزیون ها به سیاست های جهانخواری خود ادامه میدهند و بهترین پیشروی های جهان گشایی خود را در سرگرم کردن مردم دنیا به بازی ها انجام میدهند.تاریخ مسابقات اسیایی و جهانی فوتبال را بررسی کنید و ببینید بیشترین ضربه ها وحمله ها به کشور های مسلمان و ازادی خواه جهان در همان زمان ها انجام شده است .فدراسیون ها ورزشی بخصوص فوتبال اسب های تروایی هستند برای انتقال جاسوسان و افکار شوم صهیونیستی بداخل کشور ها.انها هستند که تعیین میکنند چه کسی رئیس فدراسیون باشد و چه کسانی در چه پست های ورزشی قرار گیرند تا انها به نقشه سیاست های خود برسند.باید با انتخاب مربیان و بازیکنان ارزش مدار و اگاه و تمرکز بر بازی های محله محور دست کثیف صهیونیست ها را از جان و فکر مردم کوتاه کرد . انشاءالله
    • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      1 0
      معلومه چیزی از فوتبال نمیدونی و تا حالا یک بار فوتبال بازی نکردی
    • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      0 0
      بابا چرت نگو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس