استاندار تهران : انتخابات برای ملت تولید قدرت می کند

استاندار تهران گفت: انتخابات برای ملت ایران که با انتخاب اصلح می خواهد سرنوشت خود را تعیین کند ،تولید قدرت می کند و این قدرت نمایی باعث می شود دشمنان چشم طمع به آن نداشته باشند .

به گزارش مشرق، علیرضا فخاری عصر چهارشنبه درهمایش بزرگ منشان و معتمدین شهرستان ملارد طی سخنانی افزود: ملت ایران بار دیگر با یک اراده قوی توام با عزتمندی ، وحدت و اتحاد خود را به رخ جهانیان به ویژه دشمنان خواهد کشید و با شوکت و جلال همانند گذشته آرمان های امام راحل و شهدا را فریاد زده و دنبال خواهد کرد .

استاندار تهران در ادامه مرجعیت اجتماعی و جایگاه معتمدین و بزرگان هر قوم و خانواده ای را یادآور شد و گفت: این جایگاه و اعتماد بهترین سرمایه اجتماعی است که شما می توانید با بهره گیری از آن در دو مقوله مهم و اساسی مشارکت و رقابت نقش آفرینی کنید .

فخاری اضافه کرد: دسترسی شما به افراد جامعه و منزلت اجتماعی شما که در حوزه های اجتماعی ، اخلاقی و حتی سیاسی محل رجوع مردم هستید باید بکار گرفته شده و ضرورت حضور در انتخابات علیرغم میل دشمنان و تبلیغات آنها در این برهه از انقلاب تبیین و تشریح گردد .

وی به پیچیدگی های جهان امروز اشاره کرد و میزان تهدیدات دشمن یعنی امریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه را نیازمند هوشیاری دانست که لازم است این دوره با میزان مشارکت بالا آنها را منکوب و نقشه هایشان را بر آب کنیم .

فخاری خاطرنشان کرد: در بحث سلامت و امنیت انتخابات تمهیدات لازم از سوی مجریان و ناظران اندیشیده شده و راهکارهای لازم و بازدارنده هم برای مواقع ضروری تدارک دیده شده تا امانت مردم حفظ و انتخاباتی پرشور مطابق با قانون برگزار نماییم.

فخاری تصریح کرد: اتکای نظام جمهوری اسلامی از طریق مردم و برای مردم است که در دنیا بی نظیر است و این بزرگترین امتیازی است که ملت ایران بعد از ۴۵ سال به دست آورده است .

استاندار تهران گریزی هم به کمبود ها و برخی گرفتاری ها در جامعه زد و گفت: در همه جای دنیا این دست مسایل وجود دارد و این باعث نخواهد شد که تلاش دشمن که می خواهد مردم پای صندوق رای نروند محقق شود چرا که آنها با این تلاش ها ، اقتدار ما را هدف و نشانه گرفته اند .

فخاری در پایان اظهار امیدواری کرد: ملت ایران با عبور از سختی ها و ثبات قدم ،مشکلات را پشت سر گذاشته و افق آینده روشنی برای سرزمین مان رقم بزنیم .

افتتاح خط شیردوشی مکانیزه تمام اتوماتیک

خط شیردوشی مکانیزه تمام اتوماتیک با حضور استاندار تهران در شهرستان ملارد افتتاح شد.

همزمان با دهه فجر، خط شیردوشی مکانیزه تمام اتوماتیک یک واحد دامداری سنگین شیری صنعتی ۳۰۰۰ راسی با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال در روستای قبچاق با حضور مهندس فخاری استاندار تهران، امین اسدی سرپرست فرمانداری ملارد و سایر مسئولان محلی به بهره برداری رسید.

افتتاح این واحد شیردوش با ظرفیت جمع آوری ۱۳۰ هزار تن شیر، کاهش هزینه و اقتصادی شدن تولید را به دنبال خواهد داشت.

افتتاح واحد تولیدی صنایع غذایی

یک واحد تولیدی صنایع غذایی با یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و به بهره برداری رسید.

آیین افنتاح و بهره‌برداری از یک واحد تولیدی صنایع غذایی شرکت "رادمان بین الملل" تولید کننده انواع نوشیدنی با یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار با حضور فخاری استاندار تهران و امین اسدی سرپرست فرمانداری ملارد افتتاح و به بهره برداری رسید.

ساخت انبار مرکزی یک شرکت دارویی

ساخت انبار مرکزی یک شرکت داروئی در شهرک صنعتی صفادشت با ۵۴۰ میلیارد ریال اعتبار که برای ۷۳۰ نفر اشتغال ایجاد نموده از دیگر طرح هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • هادی IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    1 0
    یه کم خطا زدی داداش، برای دولت،هر وقت لازمشون دارید یه چند تا هندونه بزارید زیر بغل مردم، بعد که تموم شد، مردم کیلو چند
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    1 0
    برای ملت نه برای منتخبین چرا
  • DE ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    1 0
    رای میدهم : 1. به کوری چشم اسرائیل و امریکا این دو دشمن ایران بزرگ. 2. برای مبارزه و مقابله باایادی صهیونیست ها موساد که عملیات تروریستی علیه مردم غیرت مند ایران انجام میدهند. برای قلع و قمع تروریست های جنایتکار دست نشانده امریکا و اسرائیل که خون پاک مردم ایران رو در حملات تروریستی ریختند. 3. برای مبارزه با تجزیه طلبان ادمکش دست نشانده موساد پلید ایران ستیز که از ایران قوی وحشت دارند. 4. برای ادامه مبارزه مستمر نمایندگان تازه نفس مجلس علیه مفسدین و مجرمین انحصارگران اقتصادی که زندگی معیشتی مردم رو دشوار کردند(تحریم گران داخلی) واین مفسدین مجرم اصلی فاصله طبقاتی شدید بین مردم شدند. مانع تولید داخلی و عدالت اجتماعی و بهبود زندگی اقتصادی اقشار مردمی شدند. 5. چون ایران عزیزم را دوست دارم. 6. بازهم چون ایران عزیزو همه مردم بزرگوار و شریف ایران رو دوست دارم . رای میدهم تاچشم دشمنان ایران کورشود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس