محمد عبدالسلام: ازبین‌ بردن توانمندی‌های نظامی ما آسان نیست

سخنگوی جنبش انصارالله یمن ضمن تاکید بر موضع ثابت و اصولی این کشور در حمایت از غزه اعلام کرد که ازبین‌ بردن توانمندی‌های نظامی یمن آسان نیست.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن در سخنانی اعلام کرد که حمله به یمن، عراق و یا سوریه نفرت و انزجار ملت‌ها نسبت به حضور آمریکا در منطقه را افزایش خواهد داد.

سخنگوی جنبش انصارالله یمن افزود: تصمیم یمن در حمایت از غزه ثابت و اصولی است و با هیچ تعرض و حمله‌ای تغییر نخواهد کرد.

عبدالسلام تاکید کرد: تداوم حمله‌های آمریکا و انگلیس به کشور ما نه تنها هیچ هدفی را برای متجاوزان محقق نخواهد کرد، بلکه مشکلات و تنگناهای آنان در سطح منطقه را افزایش خواهد داد.

سخنگوی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: تخریب توانمندی‌های نظامی ما که در سایه سال‌ها جنگ سخت بازسازی شده، آسان نیست.

وی تاکید کرد: آمریکا و انگلیس باید در برابر نظر افکار عمومی بین‌المللی در رابطه با توقف فوری حمله اسرائیل به غزه تسلیم بشوند.

گفتنی است یمن اعلام کرده که در راستای حمایت از مردم و مقاومت فلسطین اجازه نخواهد داد که کشتی‌های صهیونیست یا کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها بندرهای اراضی اشغالی است از دریای عرب و دریای سرخ عبور کنند و این کشتی‌ها را هدف قرار می‌دهد. ارتش یمن عملیات‌های موفقیت‌آمیزی را در این چارچوب به انجام رسانده و آسیب‌های اقتصادی فراوانی را به بندرهای جنوبی اراضی اشغالی وارد آورده است.

اما در مقابل ائتلاف آمریکایی- انگلیسی در حمایت آشکار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در غزه، به بهانه حمایت از دریانوردی در دریای سرخ چندین بار اراضی یمن را مورد هجوم قرار داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    0 0
    و اما بنعمه ربک فحدث

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس