واکنش صنعا به تجاوز نظامی گسترده ائتلاف آمریکا و انگلیس به یمن

به دنبال تجاوز نظامی گسترده بامدادی ائتلاف آمریکا و انگلیس به خاک یمن، مقام‌های ارشد جنبش انصارالله تهدید به مقابله به مثل علیه متجاوزان کردند.

به گزارش مشرق، در واکنش به تجاوز نظامی گسترده ائتلاف آمریکا و انگلیس به خاک یمن، علی القحوم، عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن از مقابله به مثل نیروهای مسلح یمن علیه متجاوزان خبر داد.

القحوم با هشدار به ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس گفت: «این جنگی آشکار علیه یمن است و متجاوزان باید منتظر عواقب این حملات و واکنش نظامی یمن باشند.»

از سوی دیگر، محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن بار دیگر بر تداوم عملیات علیه رژیم صهیونیستی تا پایان تجاوز این رژیم علیه غزه تاکید کرد.

البخیتی گفت: عملیات ما علیه رژیم صهیونیستی به هر قیمتی که شده تا پایان تجاوز به غزه ادامه خواهد داشت.

در همین راستا، شبکه خبری سی‌ان‌ان به نقل از مقامات آمریکایی مدعی شد که ائتلاف آمریکا و انگلیس بیش از ۳۰ هدف را در ۱۰ نقطۀ جداگانۀ یمن هدف قرار دادند.

به گزارش این شبکه خبری آمریکایی، مقام‌های آمریکایی مدعی شده‌اند که این حمله‌ها به مراکز فرماندهی و انبارهای سلاح نیروهای مسلح یمن بوده که برای هدف قرار دادن خطوط کشتی‌رانی دریای سرخ استفاده می‌شد.

به ادعای مقام‌های آمریکایی، حمله‌ها با کمک جنگنده‌های ناو هواپیمابر آیزنهاور که در منطقه مستقر است انجام شده است.

گفتنی است که ائتلاف نظامی آمریکا و انگلیس در ساعات ابتدایی بامداد روز یکشنبه نقاط مختلفی از خاک یمن را هدف قرار دادند و جنبش انصارالله یمن نیز در واکنش به این تجاوز نظامی از وعده مقابله مثل نظامی علیه متجاوزان خبر داد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس