یحیی سریع: حمله های آمریکایی، انگلیسی بدون پاسخ باقی نمی‌ماند 

سخنگوی انصارالله یمن ضمن تاکید بر اینکه حمله های آمریکایی- انگلیسی ضد یمن بدون پاسخ نمی‌ماند، افزود که این حمله ها نمی‌تواند یمن را از مواضع خود در حمایت از ملت فلسطین منصرف کند.

به گزارش مشرق، یحیی سریع سخنگوی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که هواپیماهای متجاوزان آمریکایی و انگلیسی طی ساعات گذشته ۴۸ حمله به مناطق مختلف یمن انجام داده‌اند.

وی تصریح کرد که این حملات بدون پاسخ و مجازات باقی نمی‌ماند و نمی‌تواند یمن را از مواضع خود در پشتیبانی از ملت مقاوم فلسطین در نوار غزه باز دارد.

شبکه خبری المیادین ساعتی پیش از حمله شبانه ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس به مناطقی واقع در شمال شرق و جنوب صنعا از جمله منطقه عطان و النهدین و الحفا خبر داد. خبرنگار شبکه خبری المیادین در این باره گزارش داد که در ادامه تجاوز نظامی بامدادی ائتلاف آمریکا و انگلیس، مناطق مقبنه، حیفان واقع در غرب و جنوب استان تعز ۱۱ بار از سوی متجاوزان هدف قرار گرفتند.

اما در همین رابطه خبرنگار این شبکه اعلام کرد که بیش از ۲۲ نوبت صنعا، پایتخت یمن و استان‌های دیگر هدف حملات تجاوزکارانه ائتلاف آمریکا و انگلیس قرار گرفته است. همچنین، خبرگزاری «سبا» یمن گزارش کرد که آمریکا و انگلیس مناطق «اللحیه» و «الدریهمی» در شمال و جنوب استان ساحلی الحدیده واقع در غرب یمن را هدف قرار دادند.

شبکه خبری المسیره نیز دقایقی پیش گزارش داد که تا این لحظه، ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس ۱۴ حمله به صنعا، پایتخت یمن و سایر استان‌های یمن انجام داده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس