حدادعادل: برای رد ادعاها و فلسفه بافی‌های غرب به غزه نگاه کنید

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: کشوری که خود را مظهر فرهنگ غرب و اخلاق می‌داند اما در عمل برای تامین منافع خود هر طور که خواست رفتار می‌کند.

به گزارش مشرق، غلامعلی حداد عادل روز شنبه در نشست تبیین فرآیند انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر، گفت: حضرت امام(ره) مسیر ملت ایران را به سوی نور هدایت کرد و شهدا هم با خون خود پیروزی ملت را ممکن ساختند.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی را ایجاد حکومت دینی عنوان کرد و افزود: اندیشه غرب با کنار گذاشتن پرونده حکومت دینی، از دوره رنسانس به این جمع بندی رسید که باید به سمت سکولاریسم(جدایی دین از حکومت) حرکت کند و این تفکر یکی از اصول عصر رنسانس و تفکر غرب بود اما پیروزی انقلاب اسلامی خط بطلانی بر این اندیشه کشید و حضرت امام مردم با میدان آوردن مردم، حکومتی بر مبنای تفکر دینی پایه ریزی کرد.

حداد عادل، اعتقاد به خدا در حکومت دینی را پشتوانه اخلاق دانست و تاکید کرد: اگر می‌خواهید به ادعاها و فلسفه‌بافی حکومت در غرب نگاه کنید ببینید که اکنون در غزه چه می‌گذرد این بی رحمی و بی اخلاقی در کشتن هزاران زن و کودک از سوی آمریکایی است که خود را مظهر فرهنگ غرب می‌داند و حرف اخلاقی می‌زند اما در عمل برای تامین منافع خود هر طور که خواست رفتار می‌کند. بنابراین حقانیت انقلاب اسلامی با شناخت دشمن آن یعنی آمریکا شناخته می‌شود.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب درباره حرکت در مسیر «ایمان» و «امید»، گفت: این دو کلید واژه را رهبر انقلاب بیان کردند و فرمودند که «قله نزدیک است» اکنون جمهوری اسلامی مقابل همه توطئه‌ها، فشارها، تحریم‌ها و همه شبکه‌های معاند چون سرو ایستاده و استوار مانده است.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تصریح کرد: فشارهای غرب را هیچ کشوری نمی‌تواند تحمل کند و این حاصل مقاومت مردم ایران است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ۴۵ سال است که به آمریکا نه می‌گوید و امروز هم کشوری سربلند است و به دست خود مردم اداره می‌شود.

حداد عادل با اشاره به شعار فراگیر مردم در اوایل انقلاب (استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی) گفت: استقلال و آزادی از هم جدا نیست و ما برای رسیدن به این اهداف مهم همه توان و ظرفیت خود را به کار گرفته ایم.

وی با بیان اینکه انتخابات نقش مهمی در تحول و خدمت به کشور دارد گفت: جمهوری اسلامی در اسلامیت خود، رای مردم را محترم می‌شمارد چون احترام به رای مردم جز آموزه‌های دینی ماست.

نشست تبیین فرآیند انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شنبه شب با حضور محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف در مرکز همایش‌های رازی برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • US ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    26 0
    غرب بده ولی بچه های مسولان اقامت غرب رو دارن و به پرچم غرب قسم خورده اند
    • RO ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
      0 0
      رفیق جون این موضوع فقط مختص اینها نیست حتی دختران پوتین هم در امریکا بسر میبرند
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    22 0
    خوبه شما هم ی نگاه به کشور بندازی و با ادعای ۴۵ ساله ات قیاس کنی...
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    14 0
    برای عملکرد شما داریم به وضع خودمون نگاه می کنیم
    • RO ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
      4 0
      خلاص و تمام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس