دیدارهای امیرعبداللهیان در سوئیس

جمعی از اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی با وزیر امور خارجه دیدار و در مورد برنامه‌های بین‌المللی و برون‌مرزی دهه فجر گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش مشرق، نشست حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه و برخی اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی درباره برنامه‌های بین‌المللی و برون‌مرزی دهه فجر برگزار شد.

وزیر امور خارجه در این نشست تدابیر وزارت امور خارجه و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور در برگزاری «روز ملی» و بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را تشریح کرد.

امیرعبداللهیان، ضمن اشاره به ماهیت مردمی فعالیت‌های مرتبط با فجر انقلاب اسلامی، بیان کرد: در دولت سیزدهم حسب تاکیدات رئیس جمهور، تلاش کرده‌ایم با تمام امکاناتی که در اختیار داریم، تاجایی که می‌توانیم در ارائه خدمات مورد نیاز ایرانیان خارج از کشور تسهیل‌گری‌های لازم صورت پذیرد.

وزیر امور خارجه از این که ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی، بخشی را برای هماهنگی فعالیت‌های حوزه بین‌الملل و خارج از کشور اختصاص داده است، تشکر کرد.

در این نشست، قنبری همدانی رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی نقش نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور در برگزاری برنامه‌های مرتبط با ایام فجر انقلاب اسلامی را با اهمیت خواند.

سپس هر یک از اعضای ستاد، سهرابی مدیرکل امور ایرانیان وزارت امور خارجه و نیز جمعی از مدیران و مشاوران به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هادی IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 0
    ایرانی که رفته زیر پرچم کشور بیگانه قسم خورده و شهروند اونجاست،اصلا ایرانی نیست که بخواین بهش خدمات بدید. خجالت هم خوب چیزیه. این مسخره بازیا کی قراره تموم شه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس