کد خبر 1571295
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵
پرسپولیس روی گزینه استقلال دست گذاشت!

باشگاه پرسپولیس مراحل جذب بازیکن مدنظر استقلال را به طور جدی پیش برده و وارد مذاکره با ذوب شده است.

به گزارش مشرق، استقلال در روزهای گذشته برای جذب محمدحسین اسلامی از ذوب‌آهن اقدام کرده و نامه‌نگاری و مذاکرات خود را انجام داده تا بتواند این بازیکن را به خدمت بگیرد، اما عدم توافق مالی یا جابه‌جایی بازیکن کاری کرد تا این انتقال صورت نگیرد ولی در این بین حالا پرسپولیس هم وارد ماجرا شده تا بتواند با این بازیکن قرارداد امضاء کند.

محمدحسین اسلامی که طی دو سال و نیم اخیر در لیگ برتر به میدان رفته و نمایش درخشان او در ترکیب ذوب‌آهن کاری کرده تا حتی حضور در اردوی تیم ملی در زمان کارلوس کی‌روش و امیر قلعه‌نویی را تجربه کند، به نظر می‌رسد یک انتقال بزرگ را در همین زمستان تجربه خواهد کرد.

اسلامی بند فسخ ۳۰۰ هزار دلاری در قراردادش دارد که بعید به نظر می‌رسد باشگاهی در ایران حاضر به پرداخت چنین مبلغی باشد، اما استقلال با شرایط ذوب‌آهن برای انتقال بازیکن هم موافقت نکرده ولی ظاهرا پرسپولیس حاضر است چنین اتفاقی را رقم بزند.

این هافبک- مهاجم ۲۲ ساله با نمایش موثرش در ترکیب ذوب‌آهن مورد توجه استقلال و حالا پرسپولیس قرار گرفته و روز گذشته رضا درویش، مدیرعامل سرخ پوشان با نیما نکیسا، همتای خود در باشگاه اصفهانی تماس گرفته تا شرایط این انتقال را عنوان کنند.

باشگاه ذوب‌آهن شرایط انتقال اسلامی به پرسپولیس را به طور شفاهی اعلام کرده و بعید نیست با جابه‌جایی یک یا دو بازیکن مدنظر محمد ربیعی در بین سرخ پوشان و توافق طرف مقابل، این انتقال رقم بخورد.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس