کد خبر 1571159
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶

پاریس از جمله شهرهای محبوب در میان مردم سراسر جهان است که این موضوع سبب شده که هر ساله تعداد بسیاری توریست برای بازدید از زیبایی‌های این شهر به کشور فرانسه سفر کنند. سفرهای خارجی نیازمند برنامه‌ریزی دقیق هستند. همچنین وجود یک راهنما در طول سفر می‌تواند به شما کمک کند که از معروف‌ترین مکان‌ها و جاذبه‌های گردشگری دیدن کنید. بنابراین خرید تور پیشنهادی مناسب برای سفرهای خارجی است. در میان تورهای کشورهای خارجی تور پاریس یکی از پرطرفدارترین‌ها به شمار می‌آید.

پاریس، پرطرفدارترین مقصد گردشگری

پاریس، پرطرفدارترین مقصد گردشگری

جاذبه‌های گردشگری جذابی که در پاریس وجود دارد، از اصلی‌ترین دلایل پرطرفدار بودن این شهر زیبا است. این شهر می‌تواند مقصدی جذاب برای افرادی باشد که علاقمند به عکاسی هستند. همچنین گشت‌وگذار در ‌خیابان‌های زیبا پاریس از جذابیت فوق‌العاده‌ای برای بسیاری از افراد برخوردار است. برج ایفل، موزه لوور، کاخ ورسای و... تنها مواردی از جاذبه‌های فوق العاده کشور فرانسه هستند. برای سفر به این کشور با تور می‌توانید تور فرانسه یا تور پاریس را به طور اختصاصی تهیه نمایید. تهیه تور فرانسه جامع‌تر است. در حالی که تور پاریس نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که می‌خواهند به طور کامل از تعداد بسیاری از جاذبه‌های جذاب پایتخت فرانسه بازدید کنند. پاریس از جمله مقاصد گردشگری است که ترکیب کاملی از اماکن تاریخی مانند کاخ‌های مجلل و جاذبه‌های طبیعی زیبا و امکانات تفریحی پیشرفته و جذاب مثل دیزنی لند است. به همین دلیل این شهر یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در سرتاسر دنیا به شمار می‌آید.

بهترین زمان برای سفر به پاریس

مزیت بزرگ سفر به فرانسه این است که محدودیت زمانی وجود ندارد. زیرا تمامی فصول سال برای گشت‌وگذار در این کشور مناسب هستند. با این حال فصل تابستان طرفداران بیش‌تری دارد. در واقع در فصل تابستان وضعیت آب‌وهوایی فرانسه به گونه‌ای است که گشت‌وگذار در این کشور زیبا لحظات بسیار خوشایندی را برای شما به ارمغان می‌آورد. البته در فصل بهار نیز آب‌وهوا این کشور مناسب بوده و تنها هنگام شب هوا مقداری سرد خواهد شد.

پاریس، پرطرفدارترین مقصد گردشگری

در فصول سرد سال نیز امکان سفر به فرانسه وجود دارد. اما باید بخش درستی از این کشور را انتخاب نمایید. با سرد شدن هوا و تغییرات جوی مدیترانه، آب‌وهوا کشور فرانسه به دو حالت تقسیم می‌شود. به عنوان مثال مناطق جنوبی این کشور به دلیل کوهستانی بودن بسیار سرد بوده و منطقه مناسبی برای اقامت افرادی که قصد سفر به فرانسه در پاییز یا زمستان را دارند نخواهد بود. در حالی که مناطق ساحلی که اغلب در بخش مرکزی فرانسه قرار دارند، حتی در فصل پاییز و زمستان به دلیل وجود آب‌وهوا معتدل برای اقامت مسافران مناسب هستند.

جاذبه های گردشگری فرانسه

بی‌تردید کشور فرانسه یکی از پرجاذبه‌ترین کشورهایی است که در شهرهای مختلف آن مکان‌های طبیعی، تاریخی و تفریحی متعددی وجود دارد. تور فرانسه با برنامه‌ریزی دقیق به شما کمک می‌کند که از مدت زمانی که در سفر هستید، برای دیدن اماکن مختلف این کشور استفاده بهینه را ببرید. از مهم‌ترین جاذبه‌هایی که با سفر به فرانسه می‌توانید از آنها دیدن کنید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برج ایفل در پاریس
  • کاخ‌های ورسای و گارنیه در پاریس
  • موزه لوور و اورسای در پاریس
  • رودخانه سن در پاریس
  • بلوار د لا کروازت در کن
  • کاخ جشنواره در کن
  • کلیسا بانوی امید در کن
  • کلیسا جامع ارتدکس در نیس
  • موزه مارک شاگال در نیس
  • تپه قلعه در نیس

برای خرید تور پاریس چه مدارکی نیاز داریم؟

فرانسه از جمله کشورهایی است که برای سفر به آن مدارک بیش‌تری نسبت به برخی کشورها لازم است. به همین دلیل اگر قصد خرید تور فرانسه و پاریس را دارید، بهتر است پیش از خرید با کارشناسان آژانس مسافرتی موردنظر مشورت کرده تا به راحتی بتوانید مدارک لازم را جمع‌آوری و ارائه کنید. از مهم‌ترین مدارک می‌توان به گذرنامه‌ای با حداقل 7 ماه اعتبار، اصل شناسنامه، دو قطعه عکس، گواهی‌های تمکن مالی، اشتغال به کار یا اشتغال به تحصیل برای دانشجویان اشاره کرد. همچنین اصل سند ازدواج برای زوجین و رضایت والدین برای افرادی که به سن قانونی نرسیده‌اند، از جمله مدارک لازم برای خرید تور فرانسه و سفر به این کشور است.

اساسی ترین خدمات تور پاریس

پاریس، پرطرفدارترین مقصد گردشگری

تورهای مختلف به مقصد فرانسه یا پاریس خدمات متفاوتی را ارائه دهند. این خدمات تا حد بسیاری به قیمت تور فرانسه و همچنین آژانس گردشگری مورد نظر بستگی دارد. البته برخی خدمات ارائه شده کلی هستند و باید برای ارائه تورهای خارجی توسط آژانس گردشگری انجام شوند. از اصلی‌ترین خدمات تور پاریس می‌توان به اخذ ویزا شنگن، بلیط رفت‌وبرگشت هواپیما و رزرو هتل اشاره کرد. البته گشت‌وگذار شهری و وجود تور لیدر و همچنین پشتیبانی از مسافران نیز اهمیت دارد.

سخن پایانی

اگر از علاقمندان به شهر زیبا پاریس هستید و می‌خواهید برای اولین بار به کشور فرانسه و به مقصد پاریس سفر کنید، تهیه تور پاریس پیشنهادی مناسب برای شما به شمار می‌آید. در همه مکان‌هایی که از آن دیدن می‌کنید فردی باتجربه به عنوان راهنما تور همراه شما است که به شناخت و آگاهی شما از مکان مورد نظر بسیار کمک می‌کند. برای تهیه تور پاریس می‌توانید به آژانس گردشگری معتبری مانند صباسفر مراجعه کنید. این آژانس مسافرتی دارای پرسنلی مجرب و کامل‌ترین خدمات است. مناسب بودن قیمت تور پاریس و دیگر تورهای خارجی از ویژگی‌های مطلوب این آژانس مسافرتی محسوب می‌شود.

سوالات متداول

1) بلیط هواپیما به مقصد فرانسه را چند روز قبل از سفر باید تهیه کنیم؟

امکان خرید بلیط هواپیما از چند ماه بیش از سفر برای افراد وجود دارد. همچنین بلیط‌های لحظه آخری نیز در برخی موارد می‌توانند کاربردی باشند. زیرا قیمت پایین‌تری دارند. با این حال در صورتی که برای سفرهای خارجی خود از طریق تور اقدام نمایید، دیگر لازم نیست نگران تهیه بلیط و فراهم کردن پیش نیازها باشید.

2) آیا امکان خرید تور لحظه آخری فرانسه وجود دارد؟

بله، تورهای لحظه آخری فرانسه از جمله مواردی هستند که بسیار پرطرفدار بوده و بسیاری از علاقمندان به کشور فرانسه تا روزهای پایانی منتظر خرید آن می‌مانند. البته توجه نمایید که تور لحظه آخری فرانسه در صورتی توسط یک آژانس مسافرتی و گردشگری ارائه می‌شود که ظرفیت تور تکمیل نشده باشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس