وحدت حنانوف

یکی از بازیکنان نیمکت نشین تیم پرسپولیس در نیم فصل اول در دیدار تاجیکستان مقابل امارات ستاره بود.

سرویس ورزش مشرق - وحدت حنانوف در مصاف تاجیکستان مقابل امارات در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا موفق شد زننده تک گل تیمش در راه صعود به دور یک چهارم نهایی باشد و در کار دفاعی عملکرد درخشانی از خودش به نمایش گذاشت و بهترین بازیکن میدان شد. اما همین بازیکن در تیم پرسپولیس و در نیم فصل اول آمار بسیار ضعیفی را بر جای گذاشت.

مدافع ملی پوشی خارجی تیم پرسپولیس در نیم فصل اول تنها در ۶ بازی و به مدت ۱۷۶ دقیقه به میدان رفت که میانگین ۲۹.۳ دقیقه در هر بازی را از خود بر جای گذاشت. او فقط در یک مسابقه روبروی ملوان در ترکیب اصلی حضور داشته و در ۵ دیدار به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت.

یحیی گل محمدی در نیم فصل اول هیچ اعتقادی به این بازیکن نداشت و در دیدارهای داخلی کمتر از او بازی گرفت. وحدت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۱۸۰ دقیقه و در ۴ بازی برای پرسپولیس به میدان رفت که جزو نفرات تاثیرگذار تیم پرسپولیس هم به شماره آمد.

در هفته های پیش از باشگاه پرسپولیس خبر می رسید یحیی گل محمدی، وحدت حنانوف را در لیست فروش گذاشته و قرار است این مدافع ملی پوش تاجیکستانی که با تیمش در دور یک چهارم نهایی جام ملتهاست را از دست بدهد اما حالا گفته می شود «اوسمار» او را خواسته و به درویش گفته حنانوف باید باشد.

علاوه بر این تیم تاجیکستان در مرحله یک چهارم نهایی باید با اردن دیدار کند و این موضوع باعث شده تا یاران حنانوف به شکست این تیم و رسیدن به جمع ۴ تیم برتر جام و تاریخسازی با تاجیکستانِ تازه وارد به این جام امیدوارتر هم باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ویسی IR ۰۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    0 0
    بازیکن خیلی خوبی است بماند بهتر است
  • حاج حسین IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    0 0
    یحیی رفت بازیکنان کارآمد دیگه
  • Bndboy IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    0 1
    و همه اون بازیکنایی رو که یحیی نخواست الان جزء بهترین بازیکنای لیگ شدن از عبدی و اسدی بگیر تا مغانلو و رامین و پاکدل
  • ناهید IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 0
    ایرانیانی که فرزندانشان در آلمان زندگی می کنند دشمن مردم شیعه ایران هستند. از حکومت جمهوری اسلامی ایران می خواهیم این ایرانیان کثیف غربی را نابود کند.ژاپن را شکست خواهیم داد و قهرمان آسیا خواهیم شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس