کد خبر 1570930
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
بابک زنجانی

سخنگوی قوه قضائیه در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده بابک زنجانی، گفت: پرونده این فرد تعیین تکلیف شده و به اتهام اخلال در نظام اقتصادی به اعدام و رد مال محکوم شده است.

به گزارش مشرق، مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی درباره اینکه نتیجه رسیدگی به پرونده قدیمی بابک زنجانی به کجا رسیده است، گفت: رئیس قوه قضاییه همواره به مراجع قضایی تاکید کردند که باید نهایت اهتمام را در راستای تعیین تکلیف پرونده‌های مسن را طبق مقررات قانونی داشته باشند.

ستایشی تصریح کرد: ما با محدودیت منابع انسانی و خصوصا نیروهای تخصصی مواجه هستیم. تمام تلاش مان این است که با همه محدودیت‌ها در کمترین زمان پرونده‌ها را تعیین تکلیف کنیم. یکی از مشکلات ما پرونده‌های قدیمی و رسوبی است.

سخنگوی دستگاه قضا در باره پرونده بابک زنجانی گفت: پرونده این شخص رسیدگی شده است. این فرد به علت اخلال در نظام اقتصادی به اعدام و رد مال محکوم شده است و اقداماتی درباره رد مال انجام داده است و اقدامات قوی تری در جهت رد مال در دست انجام است و هرگام زمان لازم تشخیص داده شود، حکم سلب حیات نیز انجام می‌شود. دستگاه قضایی با احدی تعارف ندارد و طبق موازین قانونی در همه پرونده‌ها اقدامات صورت می‌گیرد.بابک زنجانی در حال تحمل کیفر به لحاظ رد مال در بازداشتگاه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    0 0
    سیستم قضایی کشور ما برای یه سری کله گنده ها: یک میلیارد سال بعد .... تیتر خبر: آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی ! هنوز نیازبه بررسی هایی داریم و زمان نیاز هست ! مردم عجول نباشند . آخرش هم با یه حکم سبک ماس مالیش میکنن میره
    • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
      0 0
      شماها همیشه رسوا بودید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس