به گزارش مشرق،کانال تلگرامی صدرا بریتانیا مطلبی با عنوان بی‌بی‌سی قوانین ضد تروریستی انگلیس را هم نقض می‌کند و در توضیحات آن نوشت:

توبایس الوود، رئیس کمیته دفاعی بریتانیا، پس از بیان اینکه از زمان بازگشت بنیادگرایان در سال ۲۰۲۱، امنیت در افغانستان به شدت بهبود یافته و فساد کاهش یافته، به "ستایش از تروریسم" متهم شد. طبق قانون ضدتروریسم سال ۲۰۰۶ بریتانیا، حمایت و ستایش از تروریسم ممنوع است.

پس از اجرای حکم اعدام چهار تروریست مرتبط با موساد که سال گذشته در جریان اجرای عملیات بمب‌گذاری دستگیر شدند، عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تروریستی کومله آنها را از نیروهای خوب خود معرفی کرد.

شبکه سلطنتی بی‌بی‌سی طی چند روز گذشته با رپرتاژ گسترده از این عناصر مسلح حمایت کرده و از آن‌ها به عنوان "زندانی سیاسی کرد" نام‌برده است. بی‌بی‌سی در یکی از گزارش‌های گمراه‌کننده خود، به منظور تطهیر این باند تروریستی، آنها را "مردم" خواند و نوشت: "زورشان به اسرائیل نمی‌رسد، از مردم انتقام می‌گیرند!"

قطعا این رویه خبرپراکنی بنگاه سلطنتی بی‌بی‌سی ستایش از تروریسم است که نه تنها بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران جرم‌انگاری شده است بلکه طبق قانون ۲۰۰۶ دولت انگلیس نیز ممنوعیت دارد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • وطن پرست DE ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    4 1
    اگر راست می گید خب چرا سفیر ایران در انگلیس از بی بی سی شکایت نمی کنه؟ برای اینکارها اتفاقا سفارت بودجه زیاد میگیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس