دستگیری سارقان مسلح منزل و مالخران اموال مسروقه توسط پلیس

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق مسلح منزل و ۶ مالخر اموال مسروقه در تهران خبر داد و گفت: متهمان به ۶۰ فقره سرقت مشابه معترف شدند.

به گزارش مشرق، سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل در شمال شهر تهران و ارجاع پرونده به اداره یکم پلیس آگاهی، بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان این پایگاه قرار گرفت.

وی افزود: شاکی اظهار داشت، ابتدای تیرماه سال جاری در حوالی ساعت ۰۷:۰۰ به همراه پسرم برای اقامه نماز عید قربان از منزل خارج شدم ولی با تماس تلفنی همسرم مطلع شدم کمی بعد از ترک منزل، ۲ مرد مسلح وارد خانه شدند و ضمن تهدید همسرم مقادیری طلاجات و ۲ دستگاه گوشی موبایل سرقت و از محل خارج و متواری شده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی با استفاده از اقدامات میدانی و اطلاعاتی به دست آوردند، راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پراید سفید مرتکب سرقت شده‌اند.

سردار ولی پور گودرزی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که سارقان اموال به سرقت رفته را به ۶ مال خر فروخته‌اند ادامه داد: با شناسایی هویت و مخفیگاه مال‌خران، هر ۶ مال خر پس از هماهنگی‌های قضائی در عملیات‌های مستقل دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در شاخه دیگری از تحقیقات متوجه شدند که یکی از سارقان ابتدای آذرماه به دلیل کشف سلاح کلت کمری توسط پلیس دستگیر و به زندان منتقل شده است.

وی در ادامه گفت: با دعوت زندانی و انجام تحقیقات پلیسی سارق دوم نیز شناسایی و متهم پس از دستگیری به پایگاه یکم منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: متهمان به ۶۰ فقره سرقت از منازل و سپس فروش اموال به سرقت رفته معترف و تاکنون ۸ تن از مال باختگان شناسایی شده‌اند.

سردار ولی پور گودرزی در پایان با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهمان و مال‌خران تعدادی اموال به سرقت رفته کشف شد خاطر نشان کرد: ارزش ریالی اموال کشف شده بیش از مبلغ ۵۰ میلیارد ریال بر آورد شده است و متهمان با صدور قرار قانونی برای کشف جزئیات پرونده در اختیار اداره یکم این پلیس قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پوریا IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    0 0
    لطفاً ملیت سارقین رو هم بگید. طی چند هفته اخیر اکثر سارقین مسلح تهران افغانی بودن. متجاوزین پارک نهج‌البلاغه همگی افغانی بودن
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    0 0
    60فقره سرقت چه حکمی دارد؟گیرم که رد مال هم بکنند ، آسیب روحی وارده به مردم را چگونه بر طرف خواهند کرد؟
    • بشار عبدالواحد IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
      1 0
      چرند نگو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس