کد خبر 1569879
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
تئورسین بوکس جهان سرمربی تیم ملی ایران شد

تهران- ایرنا- قرارداد همکاری بین فدراسیون بوکس ایران و فونتانا به امضا رسید تا این مربی نام‌آشنای بوکس جهان رسما هدایت تیم ملی بزرگسالان کشورمان را عهده‌دار شود.

به گزارش مشرق، "خوان‌ باتیستا فونتانیس" مربی نام آشنای کوبایی که در کشورمان با نام فونتانا شناخته می‌شود، در آخرین دقایق سه‌شنبه با استقبال "سیدروح‌الله حسینی" رئیس فدراسیون بوکس، وارد تهران شد. وی روز پنجشنبه در محل تمرینات تیم ملی بوکس بزرگسالان حضور یافت و مسابقات درون اردویی را نظاره‌گر بود تا از شرایط بوکسورهای کشورمان اطلاعات لازم را به دست آورد.

این مربی کارنامه‌دار و تئورسین بوکس جهان، امروز شنبه با حضور در محل فدراسیون بوکس مذاکرات نهایی را با حسینی انجام داد و به توافق دست یافت. در نهایت قرارداد همکاری بین فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران با این مربی به امضا رسید تا وی رسما هدایت تیم ملی بوکس بزرگسالان ایران را برعهده بگیرد. مدت قرارداد وی در فاز نخست تا پایان المپیک پاریس است که در صورت رضایت طرفین، قابل تمدید خواهد بود.

تئورسین بوکس جهان سرمربی تیم ملی ایران شد

فونتانا سال‌ها سرمربی تیم ملی تایلند بوده و مدال‌های گوناگونی توسط بوکسورهای تایلندی با هدایت او در چند دوره المپیک کسب شده است. بوکسورهای تایلندی با هدایت وی در چند دوره بازی‌های آسیایی نیز به ۱۵ مدال رنگارنگ رسیده و در مسابقات جهانی هم مدال‌های مختلفی به دست آوردند.

گفتنی است، تیم ملی بوکس بزرگسالان ایران، اسفندماه سال جاری مسابقات جهانی ایتالیا (گزینشی المپیک ۲۰۲۴) را در پیش دارد. مرحله آخر گزینشی المپیک پاریس نیز، خردادماه سال آتی در تایلند برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس