کد خبر 1569518
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
برانکو :جادوگر نیستم!

سرمربی سابق پرسپولسرمربی پیشین تیم ملی فوتبال عمان که نتوانست به همراه این تیم از مرحله گروهی هجدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌یس بعد از جدایی از تیم ملی عمان از «سطح فوتبال این کشور» به شدت انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال عمان با کسب تساوی یک - یک مقابل‌قرقیزستان در گروهF از صعود به مرحله حذفی باز ماند تا برانکو ایوانکوویچ پایان تلخی با عمانی‌ها داشته باشد.

فدراسیون فوتبال عمان نیز پس از حذف تیمش با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن تشکر از زحمات برانکو اعلام کرد هیچ برنامه‌ای برای تمدید قراردادش ندارد تا اینگونه قرارداد او به پایان برسد.

برانکو ایوانکوویچ که زیر بار تندترین انتقادات از سوی رسانه‌های فوتبالی عمان قرار گرفته است در پایان بازی با قرقیزستان گفت: ما باید مقابل قرقیزستان بازی را می‌بردیم و صعود می‌کردیم اما توپ‌هایمان گل نشد.

او ادامه داد: برای صعود، چوب جادویی ندارم. باید طبق انتظارات پیش رفت. عمان یکی از ضعیف‌ترین لیگ‌های آسیا را داشت اما نباید بازیکنان را تحت فشار گذاشت. من از بازیکنانم تشکر ویژه می‌کنم. آنها زحمت کشیدند.

او با انتقاد از چرخه بازی‌های باشگاهی عمان تاکید کرد: در چندسالی که من بودم هیچ کاری برای پیشرفت بازی‌های باشگاهی نشد. این اتفاق بدی برای فوتبال ملی عمان بود. وظایف من به عنوان سرمربی تیم ملی مشخص است.

برانکو: برگشت به پرسپولیس؟ سوال سختی است!

برانکو سپس در مصاحبه‌ای تلویزیونی با الکاس قطر به پیشنهاد باشگاه پرسپولیس اشاره کرد و گفت: من پیشنهادی را از دوستانم که به قطر آمدند دریافت کردم اما پاسخ آنها را ندادم چون درگیر تیم ملی عمان بودم.

گزینه سرمربیگری پرسپولیس بر خلاف آنچه پیش از این از سوی خودش و مدیران باشگاه پرسپولیس منتشر شده بود درباره احتمال حضورش فقط لبخند زد و گفت: الان سوال سختی است. من قرارداد داشتم اما حالا آزاد هستم.

جملاتی که تفاوت عمیقی با جلسه یک هفته گذشته اش با رضا درویش مدیرعامل سرخپوشان در دوحه قطر داشت تا بار دیگر اسم خود را در بین هواداران این تیم بر سر زبان بیاندازد.

حال باید دید برانکو چه تصمیمی برای حضور دوباره در فوتبال باشگاهی ایران خواهد گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CN ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    0 0
    واقعا یک مربی ورشکسته و کمکهاش ارزش ۲ میلیون دلار پول ملت نگون بخت ایران را دارد؟!
    • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
      0 0
      فکر می‌کنی بقیه مربی‌ های ورشکسته و دو تابعیتی وطنی کمتر میگیرن.
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    0 0
    این آقا که گفته بود دیدار با درویش یک دیدار دوستانه بوده و خبری از مذاکره نبود دروغگو هم که بوده دلال که بود
  • پیروزه IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    0 0
    آقای برانکو چند سال در فوتبال عمان خدمت کردی نباید اثری از کارهای ترکیبی و سرعتی دیده شود پس شما آنجا چکار می کردی .که الان توپ انداختی سمت بازیکنان یه کم هم خوب بود از خود مایع می گذاشتی.
  • حسن IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    0 0
    درویش وهیات مدیره خیلی بایدکاهل باشند که دوبا ره بطرف برانکو بروند، برانکو همیشه بازار گرمی می کنه.اودیگرچیزی برای ارایه ندارد.بروندپی گزینه دیگر.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس