کری جدی مانچینی برای کره جنوبی!

روبرتو مانچینی، سرمربی عربستان، می‌گوید دو گلی که در دور گروهی به ثمر نرسانده‌اند را به کره جنوبی خواهند زد.

به گزارش مشرق، عربستان امروز با تساوی برابر تایلند، به‌عنوان صدرنشین گروه F صعود کرد و حریف کره جنوبی در مرحله یک‌هشتم نهایی شد. سعودی‌ها در دو بازی ابتدایی ۴ گل به ثمر رساندند اما در بازی آخر در امر گلزنی ناکام ماندند و با همان ۴ گل دور گروهی را به اتمام رساندند. روبرتو مانچینی در نشست خبری پس از بازی در مورد شرایط تیمش و بازی با کره جنوبی در یک‌هشتم صحبت کرد.

گل نزدن در بازی؟
بازی عجیبی بود. ما می‌توانستیم ببریم و موقعیت‌های خوبی داشتیم. حتی یک پنالتی را هم خراب کردیم. این‌ها در مقابل تیم خوبی مانند کره نباید تکرار شود. انتظار داشتم در دور گروهی ۶ گل به ثمر برسانیم اما الان دو گل کم داریم که ممکن است آنها را در مرحله حذفی به کره بزنیم.

پنالتی خراب کردن ردیف؟
برای هر بازیکنی رخ می‌دهد. شما هیچ مهاجمی پیدا نمی‌کنید که پنالتی خراب نکرده باشد. او بازیکن خوبیست و مطمئنم از این اتفاق برای پیشرفتش استفاده خواهد کرد.

سالم پنالتی‌زن بود یا ردیف؟
راستش در رختکن قرار بر این شد که یکی از این دو نفر پنالتی را بزنند. خودشان هم در همان جریان بازی تصمیم گرفتند و در نهایت ردیف ضربه را زد. موضوع بزرگی نیست.

خوردن به کره در یک‌هشتم؟
اگر می‌خواهید قهرمان شوید باید با قوی‌ترین‌ها روبرو شوید. کره تیم باکیفیتی است و مربی بسیار خوبی دارد. مطمئنم بازی جذابی خواهد شد.

نظرتان درباره اینکه می‌توانستید حریف آسان‌تری در یک‌هشتم داشته باشید
بله می‌توانستیم ولی برای این کار باید بازی را می‌باختیم. ما برای باخت یا راضی بودن از وضعیت تیم در مرحله بعد بازی نمی‌کنیم. ما فقط برای برد آمده‌ایم و می‌خواهیم همه بازی‌هایمان را ببریم. فقط اینگونه هم در زمین قهرمان هستیم و هم از لحاظ شخصیتی.

فکر می‌کردید به کره بخورید؟
قطعاً همه احتمالات را در نظر گرفته بودیم ولی این موضوع خیلی عجیب است. نتایج آن گروه بسیار بسیار عجیب هستند و نمی‌توانستم باور کنم که این‌گونه شده است. حتی بازی آخر کره هم عجیب بود. من به خنده کلینزمن پس از گل‌به‌خودی‌ آن بازی می‌خندم. وضعیت عجیب و خنده‌داری است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    6 2
    کره از نظر شخصیتی تیم حقیری است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس