کد خبر 1568683
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
هاشمی‌طبا: نتایج المپیک مهم است نه تعداد سهمیه‌ها

رییس سابق سازمان تربیت بدنی در مراسم جشن سده المپیک گفت: نتایج المپیک مهم است نه تعداد سهمیه‌ها. شانس‌ ما در کسب مدال المپیک در پاریس، تکواندو، کشتی و شاید یک وزن از وزنه‌برداری باشد.

به گزارش مشرق، مراسم ضیافت سده المپیک صبح امروز (سه‌شنبه) در سالن اجلاس سران آغاز شد.

در این مراسم ضمن تقدیر و تجلیل از مدال‌آوران ادوار المپیک (۱۹۴۸ لندن _ ۲۰۲۰ توکیو) و اهدای نشان افتخار به آنان از تنها صدای ماندگار جهان پهلوان غلامرضا تختی (یادگاری و امانت استاد بهمنش) و موسیقی المپیک ساخته استاد انتظامی نیز رونمایی خواهد شد.

سیدمصطفی هاشمی‌طبا رئیس اسبق کمیته ملی المپیک و سازمان تربیت بدنی با حضور در این مراسم درخصوص کم و کیف حضور کاروان ایران در المپیک پاریس اظهار داشت: همه چیز بستگی به تعداد سهمیه کسب شده توسط ورزشکاران دارد. شرایط هنوز جالب نیست و شانس‌ها در مسابقات آینده کم است ولی ورزشکاران و کاروان ایران با هر بضاعتی که به المپیک می‌روند باید تاثیرگذار باشند.

وی تصریح کرد: یکی مرد جنگی به از صد هزار. تعداد مهم نیست نتایج مهم است. انشالله در چند ماه باقیمانده بچه‌ها خوب اداره شوند.

هاشمی‌طبا افزود: علت اصلی کمبود سهمیه‌ها و نرسیدن به موفقیت، نداشتن برنامه درازمدت است. اگر قرار است موفق شویم باید از ۱۲ سال قبل برنامه‌ریزی، پایش و شناسایی استعدادها را داشته باشیم و مدام ورزشکاران را به مسابقات اعزام کنیم. شانس‌ ما در کسب مدال المپیک در پاریس، تکواندو، کشتی و شاید یک وزن از وزنه‌برداری باشد و در سایر رشته‌ها شانسی نداریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی با غیرت IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    فقط و فقط افرادی را به المپیک اعزام کنید که حداقل 80% یا 90% احتمال کسب مدال را داشته باشند. فرستادن سیاهی لشکر به المپیک و شکست خوردن انها در المپیک حال مردم را جدا خراب میکند. مدال بگیران ما در تمام رشته ها حدود بیست نفر بیشتر نیستند. پس یک کاروان کیفی جمع و جور به پاریس بفرستید. پول بیت المال را بیخود دور نریزید!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس