کد خبر 1568442
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
بنتو: امارات چند بار قهرمان آسیا شده که از ما توقع قهرمانی دارند؟/ دیدن نقاط قوت ایران آسان است

سرمربی تیم ملی فوتبال امارات از افزایش توقعات مردم و هواداران این کشور نسبت به نتایج شاگردان خود در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، پائولو بنتو در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ملی فوتبال امارات و ایران، در چارچوب هفته سوم از دور گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ اظهار داشت: آماده‌سازی خوبی داشتیم و تلاش کردیم تا جای ممکن، بازیکنان را برای دیدار با ایران ریکاوری کنیم. دیدار با فلسطین برای ما دشوار بود؛ به‌ویژه بعد از دقیقه ۳۷ که با یک بازیکن کمتر بازی کردیم و شرایط برای ما متفاوت شد.

وی با بیان اینکه استراتژی خود را برای دیدار با ایران آماده کرده است، گفت: مقابل تیم بسیار بسیار خوبی بازی می‌کنیم که قوی‌ترین تیم گروه C و یکی از قوی‌ترین تیم‌های آسیا محسوب می‌شود. انتظار بازی سختی داریم، اما تلاش می‌کنیم تا حد ممکن با این تیم رقابت کنیم و به هدف خودمان در مرحله گروهی برسیم. ایران را بسیار خوب می‌شناسیم و طی چهار یا پنج سال اخیر، سه بار در دیدارهای دوستانه با این تیم بازی کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

قلعه‌نویی: تعریف مانچینی از من باعث می‌شود در ایران دشمنان زیادی پیدا کند!

سرمربی امارات با بیان اینکه ایران از بازیکنان بسیار خوب و باتجربه‌ای بهره می‌برد، عنوان کرد: آنها مدت‌هاست که کنار هم بازی می‌کنند و شیوه بازی این تیم هم تغییر زیادی نداشته است. ایران بازیکنانی دارد که در تیم تأثیرگذار هستند و دیدن نقاط قوت این تیم آسان است. با این حال دوری کردن از این نقاط قوت برای حریف آسان نیست.

بنتو با بیان اینکه بازیکنان امارات باید بازی بسیار خوبی ارائه کند و در سطح بالایی قرار داشته باشند، خاطرنشان کرد: برخی از بازیکنان ایران در رقابت‌های سطح بالا به میدان می‌روند. ما باید متواضع باشیم و در برخی لحظات، بازی را به شیوه دیگری کنترل کنیم؛ سپس برای کسب بهترین نتیجه ممکن تلاش کنیم و برای کسب سه امتیاز بجنگیم. شاید این مسئله نسبت به دیدارهای قبلی متفاوت باشد.

وی در مورد انتظاراتی که نسبت به تیم ملی امارات از سمت مردم این کشور وجود دارد، بیان کرد: من نمی‌توانم انتظارات مردم و رسانه‌ها را کنترل کنم. انتظار من این است که بازی به بازی جلو برویم. مردم از ما انتظار قهرمانی دارند که نمی‌دانم چه مواردی را در این باره در نظر می‌گیرند. این اتفاق چند بار رخ داده؟ هیچ وقت! درک کردن این انتظارات دشوار است، اما من انتظار دارم که بازیکنان در هر مسابقه به بهترین شیوه بازی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    اشکال نداره اقای بنتو شما ببرید جای دوری نمیره ما میریم اونور جدول
  • ایرانی با غیرت IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    1 0
    بنتو اگر میخواهد در باره ایران و قلعه نویی نظر بدهد بایستی اول از " حاجی مایلی " رخصت بگیرد چون اوست همه کاره فوتبال ایران و اوست که فوتبال را میفهمد !
  • حمید IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    ایران قهرمان خواهد زیرا عربها کره جنوبی ژاپن بسیار ضعیف شده اند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس