مرگ نزدیک به ۹۰ نفر در آمریکا به دلیل طوفان زمستانی

گزارش‌های منتشر در آمریکا حاکی از مرگ نزدیک به ۹۰ نفر به دلیل وقوع طوفان و یخبندان در سرتاسر این کشور در یک هفته گذشته است.

به گزارش مشرق از "سی بی‌اس" این تلفات شامل مرگ حداقل ۲۵ نفر در تنسی و ۱۶ نفر در اورگان است که به دنبال یخبندان شدید همچنان در وضعیت اضطراری قرار دارد.

ده‌ها هزار نفر نیز در سراسر آمریکا بدون برق هستند.

پیش بینی می‌شود شرایط یخبندان در آمریکا تا اواسط هفته آینده ادامه داشته باشد.

بر اساس آمار ارائه شده توسط سی‌بی‌اس, در مجموع ۸۹ مورد مرگ و میر ناشی از شرایط آب و هوایی در سراسر آمریکا در طول یک هفته گذشته ثبت شده است.

در حالی که بیشترین تلفات در تنسی و اورگان بوده است، مرگ و میر همچنین در ایلینوی، پنسیلوانیا، می‌سی سی پی، واشنگتن، کنتاکی، ویسکانسین، نیویورک، نیوجرسی و مناطق دیگر آمریکا نیز گزارش شده است.

چهارشنبه گذشته در یک حادثه در پورتلند، اورگان، سه نفر بر اثر سقوط سیم برق ناشی از باد شدید و برخورد آن با خودروی این افراد دچار برق گرفتگی شده و جان خود را از دست دادند. گفته می‌شود یک کودک که در خودرو حضور داشته, از این حادثه جان سالم به در برد.

در حالی که برق تا حد زیادی در مناطق تحت تاثیر طوفان احیا شده است، اما هنوز هم ده‌ها هزار نفر در سراسر این کشور از دسترسی به برق محروم شده‌اند.

طبق گزارش ها, تا بعدازظهر یکشنبه، نزدیک به ۱۰ هزار نفر در اورگان، ۸ هزار نفر در کارولینای شمالی، ۷ هزار نفر در کالیفرنیا و ۴ هزار و ۳۰۰ نفر در کنتاکی در شرایط سرما بدون برق هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    غربگدا : مشرق برای بار چندم بگم، این یه ورزش جدیده اسمش مرگ در زمستان هست که آمریکایی ها از بس در رفاه هستند و حال و حول میکنن تصمیم میگیرن این ورزشو انجام بدن!! 😜😜😜😜😜

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس