مواضع نیکاراگوئه نسبت به جنایات صهیونیست‌ها عدالت‌طلبانه است

رییس‌جمهور گفت: مواضع نیکاراگوئه نسبت به مسائل بین‌المللی از جمله جنایات صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان غزه انسان‌دوستانه، عدالت‌طلبانه و حق‌خواهانه است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس‌جمهور امروز یکشنبه در آیین دریافت استوارنامه آقای «رامون آلبرتو مونکادا کولیندرس» سفیر جدید نیکاراگوئه، روابط دو کشور را فراتر از روابط سیاسی متعارف توصیف کرد و گفت: مواضع نیکاراگوئه نسبت به مسائل بین‌المللی از جمله جنایات صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان غزه انسان‌دوستانه، عدالت‌طلبانه و حق‌خواهانه است و اگر دیگر کشورها نیز چنین مواضعی داشتند، رژیم صهیونیستی و حامیان او جرأت ارتکاب چنین جنایاتی علیه ملت مظلوم و مقتدر فلسطین را نداشتند.

رییس جمهور پیگیری اجرای کامل توافقات سفر خود به نیکاراگوئه از سوی سفیر این کشور و مقامات مربوطه در دو کشور را ضروری خواند.

«رامون آلبرتو مونکادا کولیندرس» سفیر نیکاراگوئه نیز در این دیدار با بیان اینکه دو کشور در مسیر تعمیق و تقویت بیش از پیش روابط با یکدیگر در حوزه‌های مختلف قرار دارند، افزود: دولت و ملت نیکاراگوئه همبستگی خود را با ملت و دولت ایران در قبال حملات تروریستی در شهر کرمان ابراز داشته و می‌دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس