معاون امنیتی وزیر کشور: 10 تیم تروریستی بعد از حادثه کرمان منهدم شدند

سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: بعد از عملیات تروریستی در کرمان تا امروز بیش ازده تیم تروریستی توسط دستگاهای اطلاعاتی شناسایی و منهدم شده‌اند.

به گزارش مشرق، سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: بعد از عملیات تروریستی در کرمان تا امروز بیش ازده تیم تروریستی توسط دستگاهای اطلاعاتی شناسایی و منهدم شده‌اند.

میر احمدی یادآور شد: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و نیروهای مسلح م با مجاهدت شبانه روزی در حال مقابله با توطئه دائمی دشمنان هستند و گاهی هم اگرنسبت به شناسایی و دستگیری باندها وشبکه های تروریستی اطلاع رسانی نمی‌شود برای این است که امنیت روانی جامعه حفظ شود البته اطلاع رسانی بموقع وسنجیده خود برای مردم اعتماد و دلگرمی واطمینان ایجادمی کند متاسفانه عده‌ای جاهل ویا مغرض وبااهداف سیاسی مجاهدت‌های شبانه روزی را نادیده می گیرند

معاون امنیتی وزیر کشور تصریح کرد: سیاست جمهوری اسلامی در مقابل گروه‌های تروریستی یک سیاست آفندی است نه پدافندی مانند حمله ای که اخیراً به تروریست‌های ساکن واشغالگر در ادلب سوریه انجام و منشا تهدید مورد هدف قرار گرفت.

وی افزود: مدافعان حرم و امنیت در هزار کیلومتر دورتر از مرزهای جمهوری اسلامی مجاهدت کرده و می کنند و این به این دلیل بوده و هست که در داخل جغرافیای ایران مردم ما و در منطقه مسلمانان بی گناه و بی پناه مورد تهدید عملی تروریست‌ها قرار نگیرند اگر این اقدامات نبود هر روز و در نقاط مختلف کشور مواجه با حوادث تلخ و جانسور شبیه اقدام تروریستی درگلزار شهدا کرمان بودیم.

میراحمدی گفت: امروز مدافعان حرم وسربازان گمنام امام زمان و محافظان امنیت در مرزها با یک هدف و در یک سنگر بر علیه تروریست‌های مورد حمایت آمریکا ورژیم صهیونیستی می جنگند. امروز سر اژدهای داعش رژیم صهیونیستی است و تا این سرقطع نشود منطقه توسط این شرور تروریست ناامن خواهدبود. انشالله با فروپاشی رژیم منطقه امن خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تیمسار IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    1 0
    ده تا سهله صد تا هم مهندم بشه جواب خون های به ناحق ریخته گلزار شهدا کرمان نمیشه
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    1 0
    لازم بود تروریست های حادثه کرمان قبل از انفجار دستگیر بشن. ضعف امنیتی اطلاعاتی کاملا مشهود هست. اگه پنج تا یا ده تا انتحاری بودند میدونید بیش از هزار شهید میدادیم؟؟؟
    • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
      0 0
      زرنزن، ضعفی نبود. تازه دیدن اشراف اطلاعاتی قویه سریع خودشون رو منفجر کردن
  • IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    درجات شهدا عزیزمان رفیع باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس