تعداد شهدای غزه از مرز ۲۴ هزار و ۷۰۰ نفر فراتر رفت

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که آمار شهدای این نوار باریکه از ابتدای حملات رژیم اسرائیل علیه ساکنان آن از مرز ۲۴ هزار و ۷۰۰ نفر فراتر رفت.

به گزارش مشرق، وزارت بهداشت غزه در اطلاعیه ای اعلام کرد که از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) تاکنون ۲۴ هزار و ۷۶۲ نفر فلسطینی بر اثر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به ساکنان غزه، در این نوار باریکه شهید شدند.

وزارت بهداشت غزه همچنین اضافه کرد که طی این مدت ۶۲ هزار و ۱۰۸ نفر در غزه بر اثر حملات رژیم اشغالگر اسرائیل زخمی شده اند.

پیشتر وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه پنجشنبه شب در یکصد و چهارمین روز جنگ غزه اعلام کرد شمار شهدا به ۲۴ هزار و ۶۲۰ نفر و شمار مجروحان نیز به ۶۱ هزار و ۸۳۰ نفر رسیده است.

حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد صد و پنجمین روز خود شده که با مقاومت مردم غزه و فلسطینیان که تاکنون ۲۴ هزار و ۷۶۲ شهید در پی داشته است رژیم اسرائیل برای اولین بار در طول عمر ۷۵ ساله تاسیس جعلی خود به طور همزمان ضربات سهمگینی از چهار گروه مقاومت اسلامی دریافت کرده و به هیچ یک از اهداف ادعایی خود دست نیافته است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    0 0
    مرگ بر صهیونیسم جهانی
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    0 0
    240میلیارد میلیارد بار لعنت و نفرین پیامبران الهی بر صهیونیست های جنایتکار و اشغالگر . مردم بایدحداقل هر روز یک دور تسبیح لعنت بر صهیونیست های جنایتکار و حامیان امریکایی و انگلیسی و فرانسوی انها بفرستند
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 0
    اگر قرار بود با لعنت نفرین تسبیح کار درس شه اشرف افغان نمیومد اصفهان فتح کنه ..به عمل کار براید ..اگر الان کاری نکنیم همیشه مدیون تاریخ خواهیم ماند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس