تشکر ویژه سیمئونه از یک جادوگر بعد از برد درخشان برابر رئال مادرید

دیگو سیمئونه با تمجید از آنتوان گریزمان ابراز امیدواری کرد این بازیکن به درخشش در پیراهن اتلتیکو ادامه دهد.

به گزارش مشرق، اتلتیکومادرید توانست با برتری برابر رئال مادرید راهی دور بعد کوپا دل ری شود. در حالی که بازی در ۹۰ دقیقه با تساوی دو بر دو به پایان رسید، گریزمان در وقت اضافه گلزنی کرد و در ادامه اتلتیکو گل چهارم را نیز زد تا این تیم با پیروزی ۴-۲ مقابل رقیب همشهری خود به یک چهارم نهایی کوپا دل ری برسد.

دیگو سیمئونه بعد از این دیدار گفت: فوتبالیستی جادویی مانند گریزمان در این دیدار خیلی تاثیر داشت. آنتوان یک گل تماشایی به ثمر رساند، شاید بهترین گلی که از او که دیده ایم. ما خوش شانس هستیم که او را اینجا داریم و او می خواهد اینجا باشد. امیدوارم بتواند شب های زیادی مثل این شب بدرخشد.

گریزمان ۳۲ ساله در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا که هفته قبل در ریاض برگزار شد، به بهترین گلزن تاریخ اتلتیکو تبدیل شد. کوکه کاپیتان اتلتیکو مادرید با اشاره به درخشش این بازیکن فرانسوی گفت: ما برای گریزمان خوشحالیم. او یک گل فوق العاده به ثمر رساند. نتوانستیم هفته گذشته برنده شویم تا موفقیت او برای تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ باشگاه را جشن بگیریم اما امشب می توانیم. شکست دادن رئال در خانه کنار هوادارانمان فوق العاده است.

آنتوان گریزمان اکنون ۱۷۵ گل برای اتلتیکو مادرید به ثمر رسانده است.

سیمئونه از هواداران اتلتیکو برای ایجاد جو عالی در ورزشگاه متروپولیتانو تشکر کرد و گفت: ما از هتل به استادیوم می آمدیم و چیزی دیدیم که باعث افتخار ما شد و به ما قدرت بیشتری برای شکست رئال داد. هواداران هیجان زده و مشتاقانه منتظر بازی بودند. وقتی هواداران را به این شکل می بینید، غیرممکن است که تمام تلاش تان را نکنید. ما بازی را به خوبی مدیریت کردیم، در وقت اضافه بهتر بودیم و فکر می کنم شایسته پیروزی هستیم.

در این دیدار ساموئل لینو و آلوارو موراتا در ۹۰ دقیقه برای اتلتیکو گلزنی کردند ولی با گل به خودی یان اوبلاک و ضربه سر ژوزلو بازی به وقت اضافه رفت تا اینکه گریزمان و رودریگو ریکلمه به روند ۲۱ بازی بدون شکست رئال مادرید پایان دادند.

کارلو آنچلوتی سرمربی مادرید نیز گفت: اصلا مستحق باخت نبودیم. ما همه تلاشمان را کردیم. من فکر می کنم در نهایت باید به آینده نگاه کنیم.

منبع: همشهری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس