سازمان اطلاعاتی رژیم صهیونیستی: نهادهای اطلاعاتی ایران در حال گسترش نفوذ در جامعه اسرائیل هستند

سازمان اطلاعات و امنیت اسرائیل اعلام کرد نهادهای اطلاعاتی ایران به تازگی هرچه بیشتر از شهروندان اسرائیلی و پلتفرم‌های آنلاین برای گردآوری اطلاعات درباره مقامات و شخصیت‌های بانفوذ در جامعه اسرائیل است.

به گزارش مشرق، سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل اعلام کرد نهادهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی به تازگی هرچه بیشتر از شهروندان اسرائیلی و پلتفرم‌های آنلاین برای گردآوری اطلاعات درباره مقامات و شخصیت‌های بانفوذ در جامعه اسرائیل استفاده می‌کنند.

بر اساس بیانیه شین بِت، نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی از جمله شهروندان را به گرفتن عکس و فیلم از محل زندگی مقامات و افراد بانفوذ اجتماعی کشانده‌اند، بدون آن‌که این افراد از عوامل پشت پرده ماجرا آگاه باشند.

شین‌ بت در بیانیه خود نوشته که نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی در پلتفرم‌های آنلاین اسرائیلی نفوذ کرده و خود نیز با ایجاد پلتفرم‌های مجازی فعالیت‌های مربوط به خانواده اسرائیلی‌های ربوده شده به غزه را تبلیغ می‌کنند.

براساس این بیانیه، نهادهای اطلاعاتی ایران از جمله پیشنهاد تجمع در نزدیکی محل زندگی خانواده‌های گروگان‌ها و حتی ارسال دسته گل و پیام محبت به این خانه‌ها را داده‌اند.

این بیانیه مدعی است که در پشت پرده فعالیت دست‌کم یک چهارم از پلتفرم‌های مجازی در دوره اخیر در اسرائیل، وزارت اطلاعات ایران قرار دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    1 1
    😅😅😅😅
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    0 3
    پس چرا نتایج برعکس اتفاق میافته
  • صرفا جهت اطلاع AT ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    0 4
    پاکستان رو حریف نیستید
    • US ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
      1 0
      باشه تو راست میگی منگول جان
  • علی IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    0 0
    قبول کنین این چند وقت امنیتی ها خوب عمل نکردن.درسته جنگ ترکیبی هست ولی قبلا هم بوده و متاسفانه اینکه تا این ساعت هیچکس هیچ توضیح یا عذرخواهی نکرده بابت غفلت هایی که شده .حداقل این بچه‌های معصوم کشته شده رو گردن بگیرین .انتظار نداشته باشین همین جنس آدم ها به راحتی جذب گروهک های تروریستی نشن.و تهمت بزرگتری که زده شده و همه از کنارش به راحتی رد میشن.تروریست اونم تو کشور خودمون به راحتی زندگی میکنن .این چه معنی میتونه داشته باشه از طرف پاکستان. مسوولان هم بالبخند ژیگوند میگن مال ما نبوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس