تحلیل دقیق رهبر معظم انقلاب درمورد انتخابات برای جامعه تبیین شود

رئیس مجمع نشخیص مصلحت نظام، گفت: انقلاب اسلامی یک نظام سیاسی بدیل و بدیع نسبت به لیبرال دموکراسی در دنیا خلق کرد و اتفاقاً غربی‌ها بیشتر از این خوف دارند تا اینکه از چند عملیات ما هراس داشته باشند.

به گزارش مشرق از مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی با تبریک حلول ماه عظیم‌الشان رجب و اعیاد شریفه این ماه بزرگ، از خداوند متعال توفیق اقتراب به ساحت عظیم ربوبی، بهره‌مندی از دعاهای پر فیض و زمان‌های خاص این ماه را مسئلت کرد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر حضور پرشور مردم در انتخابات و تحلیل‌های ایشان افزود: همه ما و کسانی که به نحوی مسئولیت دارند و به تعبیر ایشان کلام شان اثر گذار است باید این تحلیل‌ها را با زبان‌های مختلف به جامعه منتقل کنیم؛ هر چند مردم شریف ما، خود بصیر و فهیم هستند.

وی افزود: نکته‌ای که باید بر آن تاکید کنیم این است که مشکل اقتصادی وجود دارد، نارسایی هست و گلایه‌مندی هم هست که به حق است. ولی نکته مهم این است که در کنار این‌ها، همت دستگاه‌های مسئول برای حل مشکلات وجود دارد و تلاش خودشان را می‌کنند.

آملی لاریجانی با تأکید بر اینکه از همه مهم تر آرمان‌های بلند انقلاب است و انقلاب اسلامی در دنیا کاری کرده که هنوز لوازم آن آشکار نشده است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک نظام سیاسی بدیل و بدیع نسبت به لیبرال دموکراسی در دنیا خلق کرد و اتفاقاً غربی‌ها بیشتر از این خوف دارند تا اینکه از چند عملیات ما هراس داشته باشند. هرچند اقتدار نظامی ما اثر گذار است، اما تفکری که نظام جمهوری اسلامی در دنیا القا کرد، بسیار اثرگذارتر است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک نظریه سیاسی بدیلی برای نظام لیبرال دموکراسی بود که امروز در منطقه تاثیرات خود را گذاشته و محور مقاومت مخلوق همین تفکر است، افزود: این چیزی است که غرب از آن می‌ترسد، صرف نظر از توانائی های نظامی و فناوری کشور، آنها از اینکه فکر سیاسی بدیلی در دنیا پیدا شده که تفکر لیبرال دموکراسی را به چالش کشیده هراس دارند و اثر گذاری نظام اسلامی از این حیث بسیار مهم بوده است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه ما باید ارزش این مطلب را اولاً خودمان فهم کنیم و ثانیاً برای جامعه تبیین و القا کنیم، متذکر شد: آرمان‌های عظیمی که نظام جمهوری اسلامی بر آن بنا شده، با شهادت شهیدان و مجاهدت مجاهدان و معماری امام راحل (قدس الله نفسه الزکیه) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تثبیت شد.

آملی لاریجانی در پایان اظهار امیدواری کرد: خداوند متعال توفیق حضور در انتخابات و شرکت در پای صندوق های رای را برای همه ما فراهم سازد که در اقتدار نظام و دفع تلاش‌های تخریبی دشمن و رسیدن به آرمان‌های بلند انقلاب مشارکت داشته باشیم و انتخابات پرشوری را رقم بزنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس