ادعای گالانت درباره «پایان فاز شدید» حمله تل‌آویو به شمال غزه!

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که «فاز شدید حمله زمینی به شمال غزه» به پایان رسیده است!

به گزارش مشرق، یوآف گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره به آنچه «فاز شدید» عملیات زمینی این رژیم خوانده است، مدعی شد که این «فاز» در شمال غزه به پایان رسیده و به زودی در منطقه خان‌یونس در جنوب نوار غزه نیز به پایان خواهد رسید!

تایمزآواسراییل مدعی شده است که نظامیان صهیونیست، عملیات‌های خود در شمال غزه را با شدت کمتری انجام می‌دهند زیرا به ادعای این رسانه صهیونیستی، تمام گردان‌های حماس در این منطقه شکست خورده‌اند!

گالانت با اشاره به منطقه خان‌یونس و بدون ارائه زمان‌بندی دقیق مدعی شد: در جنوب نوار غزه، «فاز شدید عملیاتی» به‌زودی به پایان خواهد رسید.

وی همچنین مدعی شد: نیروهای ما در جنوب غزه به‌دنبال فرماندهان حماس هستند. گردان‌های خان‌یونس نیز به عنوان بخشی از این عملیات، به‌تدریج فروپاشیده می‌شود. ما همچنین جاده‌های رو و زیرزمینی منتهی به رفح را قطع کرده‌ایم.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین با اذعان به اختلاف در کابینه این رژیم، نیز گفت: تردید و تامل سیاسی، به پیشرفت عملیات نظامی ضربه وارد می‌کند.

وی در ادامه مدعی شد: دولت آینده غزه باید از دل نوار غزه رشد کند و فلسطینیان بر غزه حکمرانی خواهند کرد. پایان عملیات نظامی باید با اقدام سیاسی تثبیت شود.

ادعاهای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در حالی است که در پی عملیات طوفان‌الاقصی مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) علیه رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر)، اشغالگران نوار غزه را بی‌وقفه هدف حملات وحشیانه زمینی و هوایی و دریایی قرار داده‌اند به طوری که با گذشت بیش از ۱۰۰ روز از شروع جنگ، تاکنون بالغ بر ۲۴ هزار فلسطینی که عمدتاً زنان و کودکان هستند، به شهادت رسیده‌اند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس