اقدام ارزشمند فرهنگی ژاپنی‌ها پس از بازی مقابل ویتنام+فیلم

اعضای تیم ملی ژاپن پس از بازی با ویتنام حرکات قابل توجه فرهنگی انجام دادند.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ژاپن امروز اولین بازی‌اش در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا را با برتری ۴ بر ۲ مقابل ویتنام پشت سر گذاشت.

در پایان این بازی ویتنامی‌ها و ژاپنی‌ها مانند مراسم ابتدای بازی یک صف تشکیل دادند و تیم بازنده با رفتن سمت بازیکنان برنده به آنها دست داده و پیروزی‌شان را تبریک گفتند.

سامورایی‌ها پس از اتمام صحبت‌های سرمربی خود یک بنر را برای تشکر از هواداران دست گرفته و به صورت منظم پشت سر هم دور ورزشگاه چرخیدند و در نهایت با ایستادن در مقابل هواداران به آنها تعظیم کردند.

این حرکات فرهنگی ژاپنی‌ها نشان داد این تیم جدا از مباحث فنی، از لحاظ رفتاری نیز تیم قابل احترام و باشخصیتی در جام هجدهم است.

*این فیلم‌ها را ببینید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
    3 0
    بی ادب را به زر مگو که نکوست ادب مرد به ز دولت اوست :::: شاعر ساده خیلی می گوید : فرد بی ادبی که به شما پول میدهد را نیکو معرفی نکنید به بیان دیگر : خودتان و قلمتان را به پول نفروشید بیان حقیقت از پول مهم تر است -- یا مثلا : ملت یمن واقعا ملت اصیلی هستند که هنوز خودشون رو و محکماتشون رو مثل اعراب سعودی و .. از دست ندادند .. - ملت فلسطینی غزه با قبول صد سال ظلم هنوز توکل و ایمانشون رو آزادی سرزمین و یاری خالق متعال از دست ندادند و در عین همزیستی با فحشای جامعه سکولار اسرائیل هنوز مثل ما تغییر ذائقه ، زن زندگی حیوانی با لخت شدن سر ندادند ...
  • ناشناس IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
    2 2
    به نظرمن مردم ژاپن بهترین انسانهای روی زمین هستن نه دروع میگن نه دزدی میکنن نه سرکسی کلاه میزارن تلاش خالصانه وزیاد برای آبادانی وسربلندی کشورشون رفاه اجتماعی برای مردمشون واینکه چقدر اقتصادکشورشون ورفاه کشورشون براشون اصل اوله احترام گذاشتن به دیگران و شجاعت عذرخواهی همه ی اینها باعث شده بهترین باشن ما که به مهمان نوازی کمک به همنوع ونوع دوستی ازهمه مردم دنیا بالاتربودیم انگار نسل جدید نه احترام ته گذشت نه راستگویی هیچکدام دروجودشون نیست انگار این افراد جدید ایرانی نیستن آفرین به این ورزشکاران خوب وبا تربیت
    • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
      2 0
      اولین جامعه ای که کودکان در آن رشد می کنن و احترام ، مهربانی و بخشش را می آموزند خانواده ست ، دوری خانواده ها از آداب ، رسوم، سنتها و باورها و اعتقادات مذهبی نسل جدید را به ناکجا آباد می بره
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    0 0
    این جور ادب خوبه، اما بیشتر فانتزی بازیه. وقتی تو همه جور جنگ و جنایت آمریکا شریک میشن، هرکی رو عمو سم بگه تحریم می کنند و تامین خودرو داعش رو می کنند و ..... خلاصه اینکارا ژست قشنگیه، اما ملت الگو اول باید اصول و زیربنای اخلاقی اش درست باشه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس