کد خبر 1565619
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
گزینه زمستانی استقلال، از فوتبال ایران دور شد!

لژیونر فوتبال کشورمان به صورت قرضی راهی تیمی جدید خواهد شد.

به گزارش مشرق، با اتمام نیم فصل اول لیگ ایران باشگاه‌های لیگ برتری فعالیت نقل و انتقالاتی خودشان را به صورت جدی تر ادامه دادند و در این بین با ارائه لیست اول جواد نکونام به باشگاه استقلال، مشخص شد الهیار صیاد منش ملی پوش ایرانی تیم هال سیتی انگلیس نیز مد نظر سرمربی آبی‌ها قرار دارد.

با اینحال لیام روسنیر در گفت‌وگوی تازه‌ای که با سایت هال لایو داشته، می‌گوید: الهیار نزدیک است که به صورت قرضی برود. ما طی یک قرارداد قرضی با یک باشگاه دیگر به توافق رسیده‌ایم. من فکر می‌کنم آلی به فوتبال معمولی نیاز دارد تا دوباره اعتماد به نفس خود را پیدا کند و بازی های منظمی داشته باشد. ما درحال برنامه ریزی در پست او در پنجره نقل و انتقالات هستیم.

اظهارات سرمربی تیم هال سیتی درحالیست که طبق قوانین جدید نقل و انتقالاتی بازگشت قرضی لژیونرها به فوتبال کشورمان امکان پذیر نیست و به این ترتیب به نظر می‌رسد حضور صیادمنش در استقلال یا تیم دیگری از لیگ برتر کشورمان اتفاق نمی‌افتد.

به گزارش هال لایو؛ صیادمنش در تابستان به دلیل علاقه شاختار دونتسک و همچنین تیم کلرادو راپیدز، به جدایی نزدیک شد اما در سیتی ماند و از آن زمان در حاشیه تیم اصلی قرار گرفته است. زمانی که او به صورت قرضی از فنرباغچه آمد، انتقال موقتش دائمی شد و قراردادی ۴ ساله با مبلغی حدود ۳ میلیون پوند امضا کرد. صیادمنش در ۲ سال حضورش در هال سیتی، ۳۸ بار به میدان رفته، ۳ گل به ثمر رسانده و ۲ پاس گل داده است. او در این فصل تنها در ۵ بازی (۵۳ دقیقه) در چمپیونشیپ بازی کرده است. این بازیکن آخر هفته گذشته در جام حذفی مقابل بیرمنگام سیتی به میدان رفت که بار دیگر منجر به مصدومیت او شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس